Skladišta uglavnom zjape prazna, a radnici su zbunjeni i boje se za svoju budućnost. Oni koji imaju priliku bježe u inozemstvo, zaključak je koji su Sindikati vozača zaposlenih u tvrtkama pod vlasništvom Agrokora iznijeli na konferenciji za medije održanoj danas u Zagrebu u prostorijama Sindikata hrvatskog vozača.
>>> Ramljak izvijestio premijera o stanju u Agrokoru i planovima za idući mjesec
Za, kako oni tvrde, katastrofičnu situaciju, ne vide rješenje, niti imaju previše povjerenja u vladine povjerenike za Agrokor.
- Agrokor je bio sustav u kojem je otpočetka sve postavljeno tako da se mora šutjeti, te da radnici ne znaju istinu o tome kako je tvrtka postavljena. Sada je situacija još gora. Zaposlenici ne znaju hoće li sljedeći mjesec dobiti plaće. Sve što znamo saznajemo iz medija. Vladinog povjerenika Antu Ramljaka zatražili smo za sastanak, no nikakav odgovor nismo dobili. Ovim putem želim mu poručiti kako su radnici najveći potencijal Agrokora, te kako mora prvenstveno misliti na njih – poručio je Miljenko Gočin, predsjednik Sindikata hrvatskog vozača. Dodao je i kako se u ovaj sindikat sve više učlanjuju radnici svih zanimanja, a ne samo vozači.
>>> DORH-u odobreno 5 milijuna proračunskih kuna za utvrđivanje mogućih nepravilnosti u Agrokoru
- Napeto je. Radnici se boje. Teško ih je smiriti. Skladišta su prazne, roba ne dolazi. Centar u Puli je zatvoren, a radnici koji žele ostati raditi preusmjereni su u Poreč. Ista situacija je i u Slavonskom Brodu, a tamo je radnicima dana opcija da rade sezonske poslove ili, pak, za manji broj njih da odu raditi u Osijek. Vjerujem da uprava ima cilj riješiti se zaposlenika – kazao je Krešo Trampus, povjerenik Sindikata hrvatskog vozača u tvrtki Velpro.
Za razliku od skladišta Velpra, Konzumova su skladišta puna. Plaće su stigle na vrijeme, no radni uvjeti su sve teži, a radnici bježe iz tvrtke, poručio je Siniša Švarc, povjerenik Sindikata vozača u Konzumu.
Zoran Krizmanić, povjerenik Sindikata Hrvatskog vozača u tvrtki Tisak kazao je kako se od početka krize promet drastično smanjio, a robe nema. Tek tiskovine i duhanski proizvodi British American Tobacca stižu na vrijeme i redovito. - Iz tvrtke je već otišlo desetak vozača. Nova radna snaga traži se preko oglasa, no na njih se naravno nitko ne javlja. Moram i naglasiti kako se od početka krize sve više krše prava radnika – zaključio je Krizmanić.