Program povezuje najbolje poslodavce i prakse iz sedam zemalja regije, a organizatori ponosno ističu kako je svrha i vizija ovakvog programa aktivno utjecati na poboljšanja uvjeta rada, razvoja ljudi i općenito svih elemenata koje organizaciju čine atraktivnijim mjestom rada. Cilj je isticati, dijeliti i vrednovati dobre prakse i uspješne organizacije. Svjesni izazova na tržištu rada u pronalasku i zadržavanju zaposlenika, imamo svi veću odgovornost biti dobar primjer i podizati ljestvicu u segmentu radnih iskustava i zadovoljstva radnim uvjetima.
Prošlogodišnje nagrade donijele su tako niz kreativnih, uspješnih i zanimljivih aktivnosti i projekata kojima tvrtke pronalaze rješenja i poboljšavaju radne uvjete. Best Employer Brand Grand Prix Adria, za najuspješnijeg poslodavca u 2023. godini osvojio je Hrvatski Telekom, a Anamarija Minarski je proglašena najuspješnijom rukovoditeljicom u employer brandingu.
Ove godine program je otvoren za javnost i uključuje stručno predavanje iz najusupješnije globalne tvrtke za istraživanja u employer brandingu, švedski Universum. Globalni strateg za employer branding Steve Ward će podijeliti uvide iz Universumovog istraživanja za 2024. godinu kako bi nas uputio na najistaknutije trendove te kako organizacije trebaju povezati potrebe zaposlenika i identificirati najveće prilike na tržištu.
Ako biste se htjeli pridružiti ovogodišnjem izdanju, više detalja možete pronaći na web stranici projekta ili rezervirati svoje mjesto na ovoj poveznici.