Aktualno
StoryEditor

Suzuki Vitara: Preporod maloga japanskog sportskog terenca

26. Ožujak 2017.

Lansiranjem nove Vitare japanski proizvođač automobila Suzuki vratio se na velika vrata u segment malih sportskih terenaca, barem što se tiče Hrvatske. U posljednje vrijeme rijetko možete provesti dan u vožnji nekim od većih gradova naše zemlje a da ne sretnete Vitaru. Za takav uspjeh ‘revivala‘ Suzuki Vitare postoji više dobrih razloga.

Pogon prema potrebi

Vitara je kod nas uvijek bila popularna, još od prve generacije izašle na tržište daleke 1988. godine, kad je u malenom tijelu objedinila terenske karakteristike i užitak vožnje bez krova. U svom razvoju do danas Vitara je izgubila kabrioletsku verziju te se nakon izleta u mekše dizajnerske linije vratila originalnoj ideji – utjelovljenju terenca privlačnog izgledom i sposobnog za sve uvjete na cesti. Doduše, više nije onako sitan kao 1998.

>>>Suzuki s obnovljenim S-Crossom nastavlja SUV ofenzivu

Vitara u verziji s ALLGRIP-om – pogonom na sva četiri kotača, benzinskoj i dizelskoj, spremna je doista za sve situacije. Upravljanje ALLGRIP-om može se prepustiti vozilu, a može se i prilagoditi potrebama. U ‘auto modu‘ Vitara drži pogon na prva dva kotača, a prema potrebi pali pogon na sva četiri. Način rada ‘sport‘ dopušta vozaču neposredniji osjećaj vožnje, održavajući okretaje na višim razinama i odgađajući paljenje ESP-a. U načinu rada ‘snow‘ Vitara se prilagodi za teže uvjete, a ‘lock mod‘ omogućava joj izvlačenje iz najtežih situacija.

Korisna elektronika

U svojim boljim verzijama (GLX i GL+ modeli s ALLGRIP pogonom) Vitara nudi dosta korisne elektronike i pristojnu povezivost s pametnim telefonima. Uz ugrađeni radar pomaže vozaču pri kočenju, a čak i sama koči ako je sudar neizbježan. Također može  upravljati brzinom i zadržavati razmak. Oba motora, benzinski i dizelski, koja Suzuki nudi u Vitari jednake su snage i obujma – 120 KS i 1,6 litara. Razlika može biti u opremi, ali već GL+ nudi sasvim pristojnu opremljenost. Za cijenu koja je istaknuta, posve zadovoljavajuće. Uz razinu opreme GL+, sa štedljivim i snažnim benzinskim motorom i pogonom na sva četiri kotača, Vitara se može kupiti već za 140 tisuća kuna sa svim davanjima. Među konkurencijom je to bez premca.

25. studeni 2024 20:01