Još jedna tvrtka iz Agrokorova sustava ušla je u segment internetske trgovine. Tisak je s prvim danom ove godine od austrijske Styrije preuzeo web-trgovinu Mondo.hr. Kako su nam potvrdili u Agrokoru, Mondo Internet Supershop u posljednjih se nekoliko godina pozicionirao kao jedan od vodećih servisa za online kupnju i jak online brand, a Tisak je prepoznao tu priliku za povećanje fokusa na online kanale.
- Mondo će se uklopiti u Tiskove strateške planove za razvoj digitalnog poslovanja i tehnološki razvoj novih usluga - poručili su iz Agrokora koji, dodaju u toj tvrtki, i tim potezom potvrđuje svoju stratešku orijentaciju u predvođenju novih trendova i tehnologija u online segmentu. Kolika je cijena koju je Agrokor, odnosno Tisak, isplatio za Mondo, nismo uspjeli doznati; neslužbeno se može čuti kako su pregovori trajali samo nekoliko tjedana i da je ponuda bila donekle ‘nemoralna‘. Svi dobavljači koji su imali ugovore s Mondom od 1. siječnja moraju sa Styrijom potpisati sporazum o otkazu ugovora o poslovnoj suradnji, a hoće li ih Tisak, čiji je direktor Hrvoje Kraljević, obnoviti, zasad nije poznato.
Mondo je bio jedan od izazivača na tržištu web-trgovine, njegovi rezultati jesu rasli, ali nedovoljno da se pozicionira na vrh u toj branši. U Agrokoru su zadovoljni i dosadašnjim uspjehom Konzum klika i Abrakadabre te cijelom online trgovinom. U devet mjeseci poslovanja pozicionirali su se na tržištu i ostvarili zadane ciljeve. Prema svim parametrima, klikovima, posjetima i transakcijama Abrakadabra bilježi stalan mjesečni rast od 80 do 120 posto. U 2017. planira i dalje svim sadašnjim i budućim kupcima ponuditi nov, još bolji asortiman i usluge te inovacije koje će još više unaprijediti korisničko iskustvo.
>>>Agrokorova Abrakadabra online kupcima nudi 100.000 artikala i 1000 brendova
Abrakadabra je poslovanje počela s ponudom od stotinu tisuća najrazličitijih proizvoda, a i u budućnosti će svakodnevno ‘osluškivati potrebe tržišta te prilagođavati asortiman željama i potrebama kupaca‘.
- Upravo zbog toga tržište ju je prepoznalo kao online šoping-centar, a ne kao klasičnu online specijaliziranu trgovinu. Kupci također sve više iskorištavaju sve pogodnosti dostave i u takozvanim sezonskim kategorijama, koje jako rastu. Primjerice, prepoznali su komociju kad im se naručene autogume ili tona peleta dostave na željenu adresu - poručuju iz Agrokora.