Nakon što je opravdalo ulaganja za ulazak na hrvatsko tržište na koje je dolazilo iz novosadske pivovare, pivo Heinekenovog brenda Amstel odnedavna se proizvodi i puni u karlovačkoj pivovari Heineken Hrvatska.
Prema riječima Branke Slaveske, predsjednice Uprave Heineken Hrvatske, politika Heinekena je da uvijek poštuje lokalne brendove svojih akvizicija, te da se u skladu s time 95 posto svih ulaganja u pivovari u Karlovcu odnosi na proizvodnju i marketing brenda Karlovačko, ipak se, nakon udovoljenja strogih Heinekenovih standarda, išlo u proizvodnju Amstela u Karlovcu za potrebe hrvatskog tržišta, a možda i za susjedna tržišta.
U ovome času teško je govoriti o izvoznim planovima, dodao je Zvonimir Nemet, direktor Sektora lanca opskrbe Heineken Hrvatske, s obzirom da je postupak Heinekenovog preuzimanja Pivovarne Laško još u operativnoj fazi, te da će tek nakon toga na razini Heineken grupacije doći do usklađenja planova i strategije Heineken Hrvatseke i njene susjedne slovenske podružnice.
Družeći se s novinarima na upravo otvorenima Danima Piva, Slaveska je, komentirajući ovu turističku sezonu kazala da je vrijeme bilo čak prevruće za konzumaciju piva, ali da su „stvar“ odlično odradili „radleri“ kao konkurencija mineralnim vodama.
Dane piva iskoristilo je i Veleučilište Karlovac, čija je studentska ekipa predvođena pročelnicom Odjela prehrambene tehnologije Marijanom Blažić predstavilo svijetlo Studentsko pivo proizvedeno u mini-pivovari Veleučilišta, kolačiće od pivskog tropa, te sir iz veleučilišne sirane.