Osiguranje Ergo danas je predstavilo svoju ponudu za hrvatsko tržište, a prvenstveno će se fokusirati na razvoj prodajnih kanala i ponudu novog proizvoda osiguranja osobnih vozila.
Ergo je prisutan u Hrvatskoj od 2008. godine, a sada su procijenili da je pravi trenutak za širenje ponude u Hrvatskoj. Ergo je dio svjetske grupacije koja posluje u više od 30 zemalja, a hrvatsko tržište pokriva Ergo Austria International. Trenutno imaju četiri centra u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a njihova je prednost što prodajni agent može doći kod kuće ugovoriti policu osiguranja.
- Nudimo fleksibilne pakete prilagođene zahtjevima klijentima i možemo napraviti individualnu ponudu u svakom trenutku. Naš agent može napraviti ponudu kod vas i tamo zaključiti ugovaranje iste. Kod nas nema skrivenih klauzula i malih slova, a temeljimo se na tri stupa – povjerenje, transparentnost i blizina – rekao je Žarko Fatović, predsjednik Uprave Ergo Hrvatska.
Na predstavljanju su bili predstavnici matice iz Austrije, ali i iz sjedišta kompanije iz Njemačke. Član Uprave ERGO International Thomas Schollkopf istaknuo je da se radi o jednom od najvećih svjetski osiguravajućih grupacija.
- Imamo preko 50 tisuća zaposlenih, a baza nam je u Njemačkoj. Nismo dugo na tržištu, ali smo u nekim zemljama svijeta među top 5 osiguravajućih društva. Poslujemo u Europi i Aziji i cilj nam je u svim državama gdje smo prisutni u skorije vrijeme ući prvo u top 10, pa onda i u pet najboljih – rekao je Schollkopf.
Predsjednica ERGO Austria istaknula je da pokrivaju srednju i istočnu Europu i da su procijenili da je pravi trenutak za širenje u Hrvatskoj.- Težimo profitabilnom organskom rastu i mislim da u Hrvatskoj možemo napraviti dobru sinergiju internacionalnog iskustva s lokalnim. Zajedno s lokalnim partnerima razvijamo ponudu po mjeri klijenta, a nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju i liberalizacije osiguranja motornih vozila smatramo da je ovo dobar trenutak za jačanje naših aktivnosti – istaknula je Stadler.