Analizirajući potrebu za dodatnim razvojem elitne ponude u kontekstu domaćeg turizma, Travel Mosaic Club je u suradnji s Fleet rent a carom pokrenuo opsežan projekt s ciljem širenja spektra mogućnosti i ponude domaćeg turizma.
Hrvatska je u posljednje vrijeme na globalnom tržištu etablirana kao vrlo poželjna i atraktivna turistička destinacija. Neosporno je da će u idućih nekoliko godina mnogi gosti iz vodećih emitivnih tržišta odlučiti provesti dio svog odmora upravo u Hrvatskoj. Ono što je sporno i što dugoročno predstavlja potencijalni problem jest da li će se Hrvatska, tj. pojedine regije i destinacije uspjeti nametnuti kao top destinacija u koju se najpoželjniji gosti svake godine obavezno vraćaju, navode iz Fleeta.
Vanpansionska ponuda i segmenti elitnog turizma nasušno su potrebni i kao takvi su mogućnost prezentiranja Hrvatske u novom naličju prema gostima najviše platežne moći. Stoga će se u sklopu projekta u nadolazećem periodu odrađivati praktične radionice za razvoj inovativnih turističkih proizvoda i odnosa sa gostima. Uz to, u planu su promocije destinacije i događanja na razini vrhunskog doživljala diljem globalnog emitivnog tržišta tijekom cijele godine. Dva puta godišnje biti će organiziran Influence Leaders Summit koji će okupljati osobe velikog i proaktivnog utjecaja na širu javnost te time ostvariti bitan komunikacijski kontakt sa ciljanim grupama. Riječ je o “Jetsetterima”, ljudima kojima je putovanje i boravak na top destinacijama dio životnog stila. Samim time ti gosti su vrlo zahvalni jer na destinaciji žele doživjeti autentična iskustva i spremni su izdašno platiti za to, te se često zadrže i dulje od planiranog. Ono što je najvažnije, njihovo mišljenje dopire do širokog broja potencijalnih posjetitelja Hrvatske i korisnika usluga na nivou njihove platežne moći, kažu u Fleetu.
Mnogi aktivni sudionici u Hrvatskom turizmu pogrešno smatraju kako će se taj trend dogoditi sam od sebe i rasti bez posebnog truda i napora. Ne treba zaboraviti da u tom segmentu Hrvatska ulazi u direktnu konkurenciju sa već davno etabliranim vrhunskim destinacijama, koje pored prirodnih ljepota i inovativnih sadržaja, imaju i generacijama trenirane vrhunske ljude u svim područjima.
Travel Mosaic Club je stoga pokrenuo inicijativu da se na vrijeme prepozna sve što u Hrvatskoj ima potencijal da postane globalno konkurentno, te da se ti pružatelji usluga kontinuirano usavršavaju i direktno predstavljaju i promoviraju planski kreirane poruke ciljanim grupama. Fleet rent a car, kao jedna od vodećih rent a car i fleet management kompanija u Hrvatskoj, ali i regiji nedavno je pokrenuo jedistvene usluge ECO i ELITE koje omogućuje najam vozila sa smanjenom emisijom CO2 za ekološki osvještenu publiku, odnosno luksuznih i prestižnih automobila, ujedno i tehnološki najnaprednijih vozila na tržištu. Upravo ova dva segmenta ponude u najvećoj mjeri bi se odnosila na korištenje potencijalnih korisnika i gostiju koje bi navedeni projekt trevao dovesti u Hrvatsku.
Samim time se opcija suradnje FLEET-a i MOSAIC CLUB-a nametnula kao neophodna simbioza kreiranja dodane vrijednosti s ciljem ostvarenja zadanih smjernica unutar projekta. Cilj i namjera zajedničke suradnje je osigurati prosperitet i dugoročnu održivost elitnom turizmu kod nas, ali i integrirati značajne prihode poslovnim subjektima na destinacijama te domaćem turizmu u cjelini. Posljedično i produljiti sezonalnost, zaključuju u Fleetu.