Od 1. listopada 2015., prodajni tim Fox International Channels (FIC) nastupa na tržištu pod imenom FOX MEDIA. Ova promjena istovremeno će zaživjeti i u Hrvatskoj i na globalnoj razini. U Hrvatskoj je prodajni tim FOX-a prisutan već gotovo dvije godine te je u tom razdoblju značajno podigao razinu suradnje s oglašivačima, klijentima i agencijama.
FOX MEDIA će, kao i do sada, zastupati kanale FOX, FOXLife, FOXCrime, National Geographic i 24Kitchen, te Discovery Channel i TLC, kanale koji su od prije godinu dana o portfelju FIC-a . Pod novim imenom i s proširenim portfeljom kanala, FOX MEDIA će dodatno unaprijediti suradnju sa svojim partnerima, nudeći im nove i inovativne načine suradnje.
Penetracija payTV platformi u Hrvatskoj dosegla je oko 50% svih kućanstava: danas je tako kabelska, IPTV ili satelitska televizija prisutna u 750.000 kućanstava, a taj je broj iz dana u dan i dalje u konstantnom porastu.
Kanali koje zastupa FOX Media čini najznačajniji dio ukupne payTV ponude u Hrvatskoj. Čak 5 kanala prisutno je u više od 90% domova koji gledaju payTV kanale, a o njihovoj popularnosti najbolje govori podatak kako se, prema istraživanju provedenom metodom intervjua na 600 ispitanika, među top 7 najomiljenih payTV kanala nalazi čak 5 kanala koje zastupa FOX Media.
Također, važno je napomenuti i kako payTV kanali dokazano dostavljaju najveću gledanost upravo kod osoba veće kupovne moći te su tako, uz klasične oglasne ciljeve, najbolja oglašivačka platforma za oglašavanje premium brendova i proizvoda.
„Novo ime našeg prodajnog tima za nas ne znači samo rebranding nego pred nas stavlja i nove izazove: donosi nam još veću odgovornost u pružanju top-of-the-class usluge našim poslovnim partnerima, klijentima i agencijama, te pronalaženje optimalne kombinacije oglasnih rješenja za svakog od njih. U tome nam naravno pomaže što na sedam vrhunskih kanala koje zastupamo imamu programe i sadržaje najviše kvalitete.
Također, s obzirom da je već veliki broj oglašivača prepoznao snagu payTV-a, možda čak najizraženiju kod premium brandova, te da je payTV i dalje najbrže rastuća niša unutar televizijskog tržišta, što prepoznaje sve veći broj oglašivača, pred timom FOX media je da i dalje isporučuje vrhunske rezultate postojećim, ali i novim klijentima koji će ubrzo početi koristiti naše komunikacijske platforme“, rekao je Miro Bižić, direktor prodaje FOX Media.