Poslovna scena
StoryEditor

Globalne niše – rizik koji se isplati

13. Veljača 2014.
Piše:
lider.media

Domaće tvrtke koje najbolje posluju obično su one za koje se u Hrvatskoj ne zna. Media-soft i Infobit ciljaju svoje niše na globalnom tržištu, domaće ih uopće ne zanimaju. No prava niša ne može se naći uz pomoć savjetnika.

U novom broju Lidera o Globalnim nišama – te kako i zašto ući u njih – pišu Matilda Bačelić i Jasmina Trstenjak. Glavni je savjet: ili imajte jasnu ideju ili se ne upuštajte u nišni biznis!

Pišemo i o besmislenim ustavnim odredbama i tome kako one utječu na biznis u Hrvatskoj. Jedna od njih je i, primjerice, ona ‘da se prava stečena ulaganjem kapitala ne mogu umanjiti zakonom ni bilo kojim drugim pravnim aktom‘. Gdje je još sve Ustav izgubio vezu sa stvarnim životom pročitajte u tekstu Gordane Gelenčer.

Poslodavci i znanstvena zajednica slažu se da bez angažiranja više doktora znanosti i inovacija nema ni gospodarskoga oporavka. No samo 13 posto ljudi s najvišom akademskom titulom radi u razvojnim institucijama, o čemu piše Kata Pranić.

U novom broju pišemo i o konkurentskoj bitki EPH i Styrie na webu, posljedicama zadnjeg švicarskog referenduma o useljavanju, te kako su oglašivači presudili popularnom komičaru Jayu Lenu.

Novi broj Lidera možete pročitati na iPadu. Aplikaciju s pomoću koje ga možete kupiti skinite OVDJE

22. studeni 2024 20:33