Danas je kompanija Heineken Hrvatska predstavila projekt zelenog skladišta – svoju središnju investiciju u 2017. godini vrijednu 2,6 milijuna eura koja predstavlja dodatni doprinos održivom poslovanju i zaštiti okoliša.
Ušteda električne energije
Posebna pozornost pridat će se rasvjeti budućeg skladišta, koju će činiti energetski učinkovite i dugotrajne LED svjetiljke i reflektori kojima će se upravljati senzorima pokreta, a odabirom optimalnih presjeka pojnih kabela dodatno su smanjeni gubici električne energije. Tako će se, prema projektu racionalne uporabe energije i toplinske zaštite zgrade, novo zeleno skladište kompanije Heineken Hrvatska svrstati u energetski razred A+ prema Pravilniku o energetskom pregledu zgrade i energetskom certificiranju.
- U Heinekenu Hrvatska kontinuirano se trudimo smanjiti štetan utjecaj na okoliš jer je jedna od ključnih strateških odrednica naše kompanije upravo ‘zeleno‘ poslovanje. Ponosni smo na naše konstantno smanjenje emisije CO2 i uporabe vode, uspjehe na području upravljanja otpadom te na činjenicu da koristimo električnu energiju dobivenu iz 100% obnovljivih izvora. Osim što smo dokazani prijatelj prirode, pri proizvodnji naših proizvoda prednost dajemo domaćim sirovinama, primjerice sav ječam za proizvodnju našeg Karlovačkog stiže s hrvatskih polja. Na taj način potičemo razvoj hrvatske poljoprivrede, rekla je Valentina Belavić, direktorica Sektora lanca opskrbe u Heinekenu Hrvatska.
Značaj investicije za grad Karlovac
O značaju investicije za karlovački kraj na konferenciji za novinare govorili su tako i karlovački gradonačelnik Damir Jelić te predsjednik Gradskog vijeća Damir Mandić.
- Ova investicija potvrda je dobre partnerske suradnje Grada Karlovca i kompanije Heineken Hrvatska. Grad Karlovac je na vrijeme izdao sve potrebne dozvole i dokumente, a pokretanje ove vrijedne investicije pokazatelj je da idemo ka ostvarenju zajedničkog cilja – gospodarskom napretku našeg grada, rekao je gradonačelnik Grada Karlovca Damir Jelić.
Predsjednik Gradskog vijeća Damir Mandić istaknuo je da je Heineken Hrvatska izuzetno važan gospodarski subjekt, i to ne samo u Karlovcu i Karlovačkoj županiji, nego i na nacionalnoj razini. Pokazatelj toga je i društveno odgovorno poslovanje tvrtke i sudjelovanje u projektima od lokalnog značaja poput projekta KAkvart.
Osim toga, naglasio je da će Heineken Hrvatska biti jedna od ključnih točaka buduće turističke mikrodestinacije Dubovac, a Gradsko vijeće i cijela lokalna zajednica i dalje će u kompaniji vidjeti kvalitetnog i dugoročnog partnera.
Društveno odgovorno poduzeće
Predsjednik Uprave kompanije Heineken Hrvatska Boris Miloushev tom je prilikom istaknuo kako je kompanija predvodnik na području društvene odgovornosti i održivog poslovanja na domaćem tržištu. Osim inzistiranja na najvišim standardima zaštite i sigurnosti zaposlenika na radnom mjestu, Heineken Hrvatska u proizvodnji koristi prirodne sastojke te sirovine domaćeg porijekla. Istovremeno, kompanija puno ulaže u dobrobit lokalne zajednice te brine o očuvanju okoliša. Odličan primjer za to je i ova investicija čiji je dovršetak planiran za polovicu listopada.