Čelnici Hrvatske elektroprivrede (HEP) predstavili su na današnjoj konferenciji za novinare prvi tržišni proizvod HEP-a za kućanstva - "Hepi" koji kupcima omogućuje ostvarenje popusta i raznih drugih pogodnosti.
Kupci koji se odluče za Hepi moći će ostvariti popuste od 4,5 do 5,5 posto u odnosu na osnovnu cijenu (cijene univerzalne usluge), ovisno o trajanju ugovora koji sklope s HEP Opskrbom, a korisnici koji se učlane u program vjernosti moći će ostvariti popust i do 8,3 posto, kazala je direktorica HEP-ova sektora za razvoj proizvoda i usluga Vlatka Kamenić Jagodić.
Uz to, svi kupci Hepija plaćanjem računa skupljaju nagradne bodove te ostvaruju popuste i do 2,8 posto ili nagrade.
Najveća pogodnost koju HEP nudi unutar usluge Hepi je mogućnost plaćanja električne energije prema stvarnoj mjesečnoj potrošnji uz odgodu od mjesec dana te mogućnost oslobođenja plaćanja opskrbne naknade, kaže Vlatka Kamenić Jagodić.
Po riječima direktorice HEP Opskrbe Tine Jakaša, istraživanje tržišta je pokazalo da su njihovi kupci pokazali poseban interes za plaćanje prema stvarnoj potrošnji i kontrolu troškova putem web aplikacije.
Kupci zainteresirani za Hepi moći će sklopiti ugovor putem HEP-ove web stranice ili besplatnog telefona.
Oni koji već imaju listiće akontacijskih rata će, nakon sklapanja ugovora, dobiti završni račun i započeti novi ugovorni odnos s prvim nadolazećim mjesecom nakon što riješe ugovorne formalnosti.
Predsjednik Uprave HEP-a Tomislav Šerić kaže da je uvođenje Hepija dio HEP-ove strategije koja se temelji na dugoročnom odnosu s kupcima.
Dio te strategije je fiksna zagarantirana cijena unutar Hepija u razdoblju od tri godine, kaže Šerić.
Tako se kupcima koji ugovor sklope do kraja ožujka 2014. jamči da se cijena električne energije iz osnovnog cjenika neće mijenjati tijekom ugovorenog trajanja ugovora.
Na novinarsku opasku kako bi cijena mogla pasti, pa bi kupci bili na gubitku, Šerić odgovara kako su analitičari i poznavatelji energetskog tržišta suglasni da su cijene trenutno na povijesnom minimumu s realnim izgledima za rast.
Dodaje da je HEP-ova konkurencija, koja nema vlastitu proizvodnju i zapravo preprodaje uvoznu struju, iskoristila pad cijena i ušla na hrvatsko tržište s nižim tarifama, ali upozorava da konkurentske tvrtke u ugovore ugrađuju klauzulu o mogućnosti promjene cijene.
Po podacima HEP-a, do 1. studenoga HEP-ova konkurencija privukla je 27 tisuća kupaca, a HEP ih ima 2,3 milijuna, od čega je oko 2,1 milijun kupca iz kategorije kućanstva.