Poslovna scena
StoryEditor

Hotel Dubrovnik dosad ostvario rast dobiti od 33 posto

17. Rujan 2013.
Piše:
lider.media

Zagrebački hotel Dubrovnik u prvih osam mjeseci ove godine ostvario je rast noćenja za 17 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, tako da su dosad ostvarili rast prihoda od 18 posto i 33 posto veću dobit.

Prošlu je godinu hotel Dubrovnik, prema podacima Poslovne Hrvatske, završio s 43,35 milijuna kuna prihoda i 10,09 milijuna kuna dobiti. Uz ovogodišnji planirani rast hotel će se u prihodima približiti rezultatima zabilježenim prije krize, ali će s dobiti još biti prilično daleko od tadašnjih rezultata. Godine 2008. bilo je ostvareno 53,11 milijuna kuna prihoda i dobit od 20,5 milijuna kuna, ali je u narednim godinama zabilježen pad, kao i kod drugih hotelijera.

Na bolje rezultate u ovoj godini utjecalo je smanjenje troškova, ali i podizanje usluge zahvaljujući ulaganjima od 20 milijuna kuna realiziranih u zadnje dvije godine. Predsjednik uprave hotela Stjepko Bulić, koji je na toj poziciji od kraja prošle godine, predstavio je medijima novoobnovljene prostorije hotela. Hotel Dubrovnik sastoji se praktički od dvije zgrade, prvobitni hotel sagrađen je 1929. godine na samome trgu, a 1982. dograđen je novi dio hotela (staklena zgrada) koja gleda na Gajevu ulicu. Posljednje izmjene napravljene su upravo u novom dijelu hotela. Atrij u unutarnjem dijelu dobio je staklenu stijenu, dok je lobby u prizemlju proširen i dobio je novu recepciju. Osim toga, renoviran je dio soba, predsjednički apartman s terasom i polivalentna dvorana koja može primiti do 500 ljudi.

Prema Bulićevim riječima, ulaganja su ostvarili isključivo vlastitim sredstvima tako da hotel nema ni kune kredita. Hotel je od 1995. godine u vlasništvu ACI grupe koju čini skupina hrvatskih iseljenika u SAD, a njezini su članovi uglavnom nepoznati hrvatskoj javnosti."U prvih osam mjeseci ostvarili smo popunjenost od 65 do 70 posto, što predstavlja oko 60 tisuća noćenja i time smo ostvarili dvoznamenkasti rast u svim segmentima", kaže Bulić. Bez obzira na znatna ulaganja, cijene noćenja u hotelu nisu se znatnije mijenjale. Kako objašnjava Bulić, cijene soba u zagrebačkim hotelima viših kategorija nisu na nivou na kojem bi trebale biti pa je dizanje cijena, zbog konkurencije, škakljivo pitanje.

O rezultatima hotela govorio je i direktor prodaje i marketinga Davor Terzić kazavši kako su se obnovom hotela više okrenuli mlađoj populaciji koja također sve više putuje. Pored poslovnih, hotel bilježi i rast individualnih gostiju. Ne planiraju gradnju bazena i podizanje na razinu pet zvjezdica jer im, kažu, to nije potrebno. Gosti u prosjeku odsjedaju 1,8 noći i ne traže uslugu bazena i wellnesa, tako da im gradnja takvih sadržaja ne bi predstavljala dodanu vrijednost i povećala prihode, zaključuje Terzić.

23. studeni 2024 04:17