Poslovna scena
StoryEditor

Hrvatske tvrtke ostvaruju oko 50 milijuna eura prometa izvan Hrvatske kroz mrežu SPAR trgovina

20. Ožujak 2015.
Piše:
lider.media

SPAR Hrvatska je najmlađi član grupe SPAR Austrija. U Hrvatskoj posluje posljednjih deset godina ali je tijekom ovog relativno kratkog perioda ostvarila odličnu suradnju s hrvatskim proizvođačima, ističu u ovoj kompaniji.

Kako bi zadržali titulu „drukčiji od drugih“, u 2104. u SPAR-u su intenzivno radili na izvozu hrvatskih proizvoda u druge SPAR zemlje. Naime, nakon ulaska u Europsku uniju hrvatski proizvodi dobili su priliku za prodaju na europskom tržištu a SPAR Hrvatska je nekima rado otvorio vrata.

Cedevita, Čokolino, Argeta, pršut i salame Pik Vrbovca, proizvodi Leda, Dukata, Vindije su samo dio proizvoda koji su već sada na policama Spara izvan Hrvatske.

Sardine iz Postira na Braču, Trenton, Gligora, Zigante, Dukat, Zvečevo – sve su to hrvatski proizvođači koji su svoje proizvode uspjeli plasirati kao SPAR robnu marku a time i na tržište susjednih zemalja.

I u asortimanu neprehrane angažirali su hrvatske proizvođače pa tako JADRAN proizvodi 12 artikala čarapa, a mali proizvođač iz Zagreba, tvrtka Vimi proizvodi labello za SPAR robnu marku Beautty Kiss.

Svi proizvodi hrvatskih tvrtki prodaju se u koncernu u SPAR-ovim trgovinama u Austriji, Sloveniji, Mađarskoj i to smatraju velikim hrvatskim uspjehom.

Hrvatske tvrtke ostvaruju oko 50 milijuna eura prometa izvan Hrvatske kroz SPAR mrežu.

22. studeni 2024 17:00