Hrvatski Telekom na današnjoj je konferenciji za medije održanoj u sklopu Weekend Media Festivala najavio strateški sporazum s Googleom postajući tako prvi Google AdWords Premier partner u Hrvatskoj.
Posrijedi je prvi sporazum koji je Google sklopio u regiji s telekom operatorom koji nudi Google AdWords oglašavanje obrtnicima te malim i srednjim poduzetnicima.Hrvatski Telekom kao Google AdWords Premier partner obrtnicima te malim i srednjim poslovnim korisnicima omogućit će oglašavanje na Googleu po načelu: ključ u ruke, gdje će HT upravljati online kampanjama korisnika i osigurati njihovu učinkovitost putem kontinuirane optimizacije.- Od oglašivača se ne očekuje posebno znanje niti trošenje vremena i novca na organiziranje i upravljanje učinkovitom kampanjom. Korisnik odlučuje što želi oglašavati i gdje, u kojem gradu, regiji i/ili zemlji, ovisno o tome koja je njegova ciljna skupina korisnika, kao i područje rada, a Hrvatski Telekom u suradnji s Googleom osigurava da se kampanja optimizira na najefikasniji način u okviru budžeta odabranog paketa usluga – poručuju iz HT-a.