Hrvatski Telekom (HT) potvrdio je status jednog od najboljih Google partnera u Hrvatskoj. Odjel za medijske i digitalne usluge HT-a koji se bavi oglašavanjem u četvrtom kvartalu 2016. dosegao je najviši, četvrti prag Google Partners Game On natjecanja Google Adwords. Od početka idućeg mjeseca taj odjel će djelovati pod brendom Digital King koji će objediniti cjelovite usluge digitalne agencije.
Iz HT-a ističu kako su se za Google nagradu natjecali s više od 50 agencija.
-Priznanje se dodjeljuje prema akviziciji novih klijenata te potrošnji i efikasnosti kampanja. Nagrada je pokazatelj naše dobre poslovne strategije, naglasili su iz našeg najvećeg telekoma.
Prevladavajući trend u industriji oglašavanja je da primarni komunikacijski kanali poput televizije, novina i radija polako gube bitku s internetom. HT je svoj Odjel za medijske i digitalne usluge osnovao 2015., a od početka idućeg mjeseca djelovat će pod brendom Digital King koji će objediniti cjelovite usluge digitalne agencije. Google oglašavanja, tu su IPTV, Tportal, SMS oglašavanje, imamo i PayWay odnosno sustav sigurne autorizacije i naplate kartica putem Internet za e-trgovinu. -Nadamo se kako ćemo uz pomoć posebnog imena i brenda lakše dolaziti do novih klijenata, kažu iz HT-a.
Kad je riječ o Google oglašavanju u ovom trenutku HT opslužuje više od 200 klijenata. Za razliku od prijašnjeg razdoblja kad su bili usmjereni na male tvrtke sad im je fokus na srednjim i velikim kompanijama.
- Oglašavanje preko Googlea je jako radno intenzivno i traži posebna znanja. Svaki naš klijent ima svog menadžera za kampanju koji mu je na usluzi od 0 do 24 sata. U našem timu je i dizajner te ćemo proširiti uslugu i na digitalnu kreativu. Nastojimo se prilagoditi svakom našem klijentu i želja nam je pratiti njegov poslovni rast, naglasili su HT-ovci.
Na hrvatskom tržištu, ali i unutar Deutsche Grupe, HT je jedini telekom koji ima integriran odjel za digitalno oglašavanje.