Poslovna scena
StoryEditor

Jägermeister drži četvrtinu ukupnog tržišta stranih alkoholnih pića u Hrvatskoj

18. Listopad 2013.
Piše:
lider.media

Na tržištu biljnih likera u Hrvata, njemački je Jägermeister lider već deset godina, objavila je kompanija G3 Spirits, zastupnik spomenutog brenda za Hrvatsku.

Kao najprodavaniji uvozni brend u Hrvatskoj, Jägermeister od 2008. godine bilježi prodaju na razini 1.000.000 prodanih 0,7l boca godišnje, što je dvostruko više od drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića na hrvatskom tržištu. Nakon prva tri kvartala ove godine Jägermeister je u Hrvatskoj prodao 629,545 0,7l boca, a prema trenutnim projekcijama, do konca bi se godine mogao približiti brojci od 1.000.000 0,7l boca. Trenutno Jägermeister drži oko četvrtine ukupnog tržišta stranih alkoholnih pića u Hrvatskoj.

Pozitivne trendove ovaj brend bilježi i na globalnoj razini, pa je tako Jägermeister prošlu poslovnu godinu završio sa rastom prodaje od oko 2%, prodavši 89.2 milijuna prodanih 0,7l boca, što je brendu osiguralo ukupno 7. mjesto u svijetu kada je riječ o premium alkoholnim pićima te prvo mjesto u kategoriji likera. Rastu prodaje najviše su doprinijeli rezultati u SAD-u, Brazilu, Južnoafričkoj Republici i Južnoj Koreji, te u većini europskih zemalja, ponajprije Velikoj Britanij.

Inače, Jägermeister je alkoholno piće sa 35 posto alkohola, spravljeno od 56 vrsta sastojaka. Davne 1935. Godine je ga u njemačkom gradiću Wolfenbüttelu razvio stanoviti Curt Mast i do danas je ostao nepromijenjen.

22. studeni 2024 14:01