Best Buy Award istraživanje trgovačkih marki u Hrvatskoj, koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK, pokazuje da potrošači apsolutno preferiraju K Plus trgovačku marku kada je riječ o najboljem omjeru cijene i kvalitete.
Od 22 istražene kategorije kategorije trgovačkih marki, hrvatski su potrošači najveći broj glasova dali K Plus trgovačkoj marki Konzuma i to u 17 istraženih kategorija. K Plus trgovačka marka na taj je način Best Buy Award pobjednik u glavnoj kategoriji trgovačkih marki ‘Trgovačka marke općenito‘, kao i u podkategorijama: Mlijeko, Jogurt, Dječji desert, Svježe pakirano meso, Negazirana voda, Gazirana voda, Keksi, Suhomesnati proizvodi, Sir, Konzervirano povrće, Tjestenina, Sokovi općenito, Cola, Sokovi voćni, Vina i Prašak za rublje.
Tim povodom s ciljem obilježavanja deset godina postojanja vlastite trgovačke marke i zahvale vjernim potrošačima na ukazanom povjerenju, Konzum je danas za sve kupce pripremio promotivnu ponudu – 10 posto sniženja na sve K Plus proizvode.