Poslovna scena
StoryEditor

Ledo preko Krogera izvozi slodeled na američko tržište

12. Lipanj 2015.
Piše:
lider.media

Ledo je otpremio prvu pošiljku sladoleda na američko tržište i time ostvario značajan iskorak u izvoznoj strategiji kompanije. Do izvoza sladoleda došlo je na osnovi sporazuma o suradnji, koji je za 2015. i 2016. godinu Ledo potpisao s američkim trgovačkim lancem Kroger.

Radi se o velikoj izvoznoj šansi kompanije Ledo, u sklopu koje će svoje sladolede plasirati na zahtjevno i bogato američko tržište. Suradnja između Leda i američkog trgovca Krogera započela je u segmentu sladoleda na štapiću u multipaku, koji su proizvedeni pod vlastitom premium markom ovog trgovačkog lanca naziva ‘‘Private Selection‘‘.

- U proteklih dvadesetak godina Ledo je ostvario iznimne rezultate i vrlo visoke tržišne udjele u regiji. Ujedno je u zadnjem periodu, naročito ulaskom Hrvatske u članstvo EU, Ledo dodatno napravio iskorak i na nova tržišta izvan regije. Uz rast prodaje i profita te povećanje efikasnosti zbog ekonomije obujma, učenje i stjecanje iskustva u poslovanju na međunarodnom tržištu višestruko koriste kompaniji i svim njezinim zaposlenicima, rekao je Hrvoje Kraljević, predsjednik Uprave Leda.

O značaju ovog posla za Ledo i Agrokor najbolje svjedoči podatak da je Kroger drugi po veličini trgovac u SAD-u i peti na svijetu te da u svom sastavu ima 3400 trgovina različitih formata po cijelom SAD-u. Filozofija poslovanja Krogera od samih je početaka utemeljena na visokoj kvaliteti ponude pod sloganom ‘‘Nikada ne prodajemo nešto što ni sami ne bismo željeli‘‘ pa je to i važno priznanje ukupnoj kvaliteti i potencijalu Ledovih vrhunskih proizvoda.

Uz američko tržište, sladoledi Ledo iz zagrebačkih pogona danas se mogu naći na više od dvadeset tržišta širom Europe, Afrike i Azije.

22. studeni 2024 09:03