Uprava METRO-a AG priprema razdvajanje poslovanja na dvije tvrtke: veleprodajnu i prehrambenu grupu (METRO, MAKRO i Real) i grupu za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici (Media-Saturn).
Uprava i Nadzorni odbor Metro Grupe razmatrat će mogućnost razdvajanja te se implementacija očekuje sredinom 2017. godine ako temeljita procjena utvrdi pozitivni utjecaj razdvajanja na poslovanje i uz uvjet slaganja dioničara.
- Kreiranje dviju nezavisnih tvrtki logičan je nastavak procesa transformacije Metro Grupe prema rastu te snažnijem fokusu na kupce i poduzetništvo. Razdvajanjem ćemo na tržištu stvoriti dvije kompanije koje ostvaruju ponajbolje poslovne rezultate i imaju vodeću poziciju na tržištu u svojim segmentima prodaje. Temelji za razdvajanje stvoreni su zahvaljujući kontinuiranom rastu prodaje Metro Cash & Carryja tijekom deset kvartala te najvišem tržišnom udjelu Media-Saturna u povijesti poslovanja, izjavio je Olaf Koch, Predsjednik Uprave Metro AG.
Cilj je upravama obiju tvrtki omogućiti punu kontrolu nad korporativnim strategijama kako bi se osnažio fokus na kupce te ubrzao rast poslovanja. Razdvajanje će omogućiti nezavisne strategije akvizicija i partnerstva te, posljedično, definiranje vlastitih strategija širenja.
Oba entiteta bit će zasebno izlistana na burzi, s vlastitim profilima, Upravom i Nadzornim odborom. Ovisno o potvrdi dvaju Nadzornih odbora, namjera je da veleprodajnu i prehrambenu grupu vodi Olaf Koch, trenutno Predsjednik Uprave Metro-a AG. Grupa za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici bila bi pod vodstvom Pietera Haasa koji je trenutno član Uprave Metro-a AG i Predsjednik Uprave Media-Saturna.
Nakon razdvajanja, nacionalne podružnice Metro Cash & Carryja poslovat će neovisno - u skladu s novim operativnim modelom. Metro Cash & Carry Hrvatska nastavit će s procesom transformacije i modernizacije s ciljem zadržavanja vodeće pozicije na HoReCa tržištu i nastavka trenda rasta prodaje.