Poslovanje u okviru većine djelatnosti temelji se na vremenski neravnomjerno raspoređenoj potražnji tijekom kalendarske godine.
Osobito je time pogođen turizam, a posljedično i sve djelatnosti koje ga opslužuju. Ako već ne možemo produljiti turističku sezonu, lijek za postizanje kontinuirane zaposlenosti u drugom djelatnostima planiranje je vlastitih novih aktivnosti. Posebice u kombinaciji s otvaranjem novih tržišta u izvozu. Upravo temom sezonalnosti pozabavili smo se u novom broju Lidera gdje Jasmina Trstenjak analizira sezonske djelatnosti, situacije koje pasiviziraju poslovne aktivnosti i donosi recept za poboljšanje.
Osim toga, u našem novom broju analizirali smo i poslovanje Croatia banke. Zaboravljena od svih, ali dokapitalizirana, ova je banka pod kapom predsjednice Suzane Brenko napravila preokret u poslovanju. Operativna je dobit u prvom polugodištu bila 6,6 milijuna kuna, a kakvi su planovi za dalje pročitajte u tekstu Gordane Gelenčer.
Vlasnica i direktorica tvrtke Vivatina Nina Scmidt i njezine tri partnerice razvile su biološko – ekološki koncept usmjeren na proizvođače, a uvozna vina su isključivo ekološka. O njihovim snagama i slabostima, kao i novim prilikama čitajte u tekstu Ratka Petera.
Između ostalog, u novom broju donosimo i analizu državnog aparata, priču o Zagrebačkom kreativnom klasteru, a otkrivamo i mračnu stranu ugradnje LED rasvjete u školama Varaždinske županije.
Novi broj Lidera možete pročitati na iPadu. Aplikaciju s pomoću koje ga možete kupiti skinite OVDJE. Tiskano izdanje možete kupiti na prodajnim mjestima koja možete pronaći OVDJE.