Novi broj Koncepta, Liderova izdanja za ‘business to business‘, militantniji je nego inače. Nudi mnoštvo raznog oružja.
Primjerice, bez imalo grizodušja ponosno predstavlja profesionalne ubojice mejlova, oružje za gađanje vojske od čak dvije milijarde potrošača, ubojite dostavljače s propelerom, a donosi i razgovor s Ivicom Nekićem, direktorom Agencije Alan koji objašnjava što stoji iza rekordnog izvoza hrvatskog oružja i vojne opreme.
Uz teme o novim komunikacijskim alatima koji bi trebali povećati učinkovitost, osvajanju generacije Z, odnosno potencijalnih korisnika proizvoda i usluga koji još nemaju ni 19 godina, dronovima koji su umjesto kurira pokusno počeli dostavljati pošiljke u Njemačkoj, novi je Koncept među ostalim detektirao nesnosnu gužvu u raju za nautičare, ali za sve predlaže rješenja.
Prepoznao je i da su se na tržištu rada pojavili ‘slasheri‘ i pokušavaju zasjesti i na vaše radno mjesto. Uz pomoć Koncepta, možete u kratkom testu otkriti poznajete li kojeg i jeste li možda i vi među ‘crtičarskom‘ multitalentiranom satnijom. Tu su i 32 trika iznimno učinkovitih ljudi koje bi navodno vrijedilo oponašati.
Redovite rubrike financije, HoReCa, IT procesi, konzalting, ljudski potencijali, poslovna sigurnost, telekomunikacije i transport i logistika detektirale su još neke primjere iz prakse koji bi mogli nadahnuti. Glavna priča Koncepta puna je viših ideala, dijeljenja, razmjene, solidarnosti. Predstavljajući osam oglednih primjera poduzetničkih ideja utemeljenih na valovima takozvane ekonomije dijeljenja, razmjene ili suradničke otrošnje, Koncept koji je na tržištu uz Lider od 24. listopada (23. listopada u Zagrebu) bez grižnje savjesti ipak savjetuje podijeli svima, pa vladaj lancem B2B-a.