Piva voćnih okusa, popularni radleri, prije pet godina promijenila su ‘krvnu sliku‘ pivarske industrije, ali i navike hrvatskih potrošača. Toga ljeta 2011. radleri su nadmašili sva očekivanja i prodaju voćnih gaziranih sokova premašili za čak deset posto. Nakon početnog oduševljenja do danas, situacija se znatno promijenila. Potražnja za radlerima je pala, ali i proizvođači piva i ugostitelji to su, tvrde, i očekivali jer je početna pomama bila iznimna.
Radleri su prije pet godina u ukupnom tržištu piva imali udio veći od deset posto, a danas na cjelokupnom tržištu piva sudjeluju s nešto manje od pet posto, dakle dvostruko manje. Radleri su donijeli nove potrošače, posebno žene, koje su u mješavini piva i voćnog soka našle dobar proizvod. Nema pivovare u Hrvatskoj koja u radlerima nije namirisala unosnu zaradu. Karlovačka pivovara prva je izbacila radler od limuna na tržište, a danas su radleri pivovare Heineken Hrvatska, vlasnika Karlovačkog, Laškog i Uniona, i dalje jako zastupljeni. U njoj kažu da su zadovoljni prodajom radlera. U zagrebačkoj pivovari, koja se diči Ožujsko radlerom, kažu da se u ljetnim mjesecima vidi porast tog segmenta, što je pokazatelj sezonalnosti piva voćnih okusa.
– Citrusi su najpopularniji u ovoj kategoriji, pa smo osvježili izgled pakiranja naših radlera od limuna i grejpa. U odnosu na prošlu godinu tržište piva s okusima gubi svoj udio unutar pivskog tržišta i to za 10 posto, a u to je uključen i faktor vremena – kaže voditeljica Korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare Tina Puhalo Grladinović.