U Bipinu sjedištu na zagrebačkoj Jadranskoj aveniji sve je užurbano. Na prijavnoj porti gužvaju se kandidati za razgovor za posao. U prvom dijelu ureda otvorenog tipa smješteni su zaposlenici Bille (što se da zaključiti prema crveno-žutim bojama), a u nastavku hodnika boja prelazi u rozu - gdje počinju Bipini prostori.
I jedna i druga tvrtka u vlasništvu su njemačke Rewe grupe; imaju isto sjedište i trgovine na istoj adresi. Hodajući dugačkim hodnicima, najprije uočavate mladu ekipu. Gotovo da nema nijedne osobe ispod 45 godina (direktori nabave i ljudskih resursa imaju 31, marketinški menadžer 28 godina). Ekipu predvodi mladi menadžer, član Uprave i prvi čovjek Bipe u Hrvatskoj, 35-godišnji Markus Geyer.
Drogerije su već godinama prisutne u Hrvatskoj, pionir je dm koji i dalje drži više od polovine tržišta, no i Müller, i Bipa i Kozmo dinamično napreduju. Prema Nielsenovu istraživanju iz 2013., drogerije na tržištu neprehrambenih proizvoda drže 33 posto udjela, koji se procjenjuje na 1,4 milijarde kuna (tri posto više nego 2012.). Što znači da malo manje od 70 posto i dalje drže trgovine široke potrošnje, supermarketi kao ‘one stop shop dućani‘. Tu drogerije vide svoju priliku za širenje.
Na tržištu se stvorio prostor za trgovine koje nude izbor široko prihvaćenih brendova srednjega cjenovnog ranga. Segment u kojem su drogerije daleko odmaknule jest razvijena vizualna komunikacija, a Bipin je alat roza boja i lepršavost. Naziv drogerije Bipa dolazi iz njezine poslovne filozofije koja je sadržana u originalnom nazivu tvrtke - Billig parfümerie, što u prijevodu znači povoljna parfumerija. Od početka ove godine Bipa se koristi novim sloganom ‘Uljepšaj si dan‘, čime žele zaokružiti cijelu priču o svojoj novoj strategiji brenda.
Prvi Bipin dućan otvoren je prije sedam godina u Vinkovcima, u sklopu trgovine Billa, i do danas se broj drogerija povećao na 63, što znači da je Bipa otvarala prosječno 10 trgovina godišnje. Ove godine otvorila je novih šest, a za mjesec dana otvaraju se još dvije. Tu njezinu širenju nije kraj, s obzirom na najave Markusa Geyera da u roku od pet godina žele u Hrvatskoj imati 120 drogerija.
>>>Cijeli tekst možete pročitati u novom broju Lidera.