Mnogi u neuspjehu Britanaca koji su bili za Europsku uniju, Hillary Clinton ili lijeve struje u zemlji Hrvata vide kraj PR komunikacije kakvu poznajemo. Mnogi te neuspjehe smještaju u doba koji zovu erom poslije istine u kojoj je postalo jasno da bez snažne komunikacije usklađene s ciljevima, osjećajima i prioritetima birača, odnosno potrošača, činjenice i dokazi postaju nevažni. Liderovo godišnje specijalno izdanje PR – Odnosi s javnošću udubilo se zato u dramatične svjetske promjene, pa s pomoću brojnih komunikacijskih profesionalaca donosi ideje i rješenja kako vratiti ugled svima kojima je narušen.
Znalci za odnose s javnošću tako, primjerice, gorljivo pričaju o kriznom komuniciranju, lobiranju, dobroj i lošoj promidžbi, mjerenju svoje učinkovitosti, neizbježnom videu kao komunikacijskoj platformi, izazovima koje donose chatbotovi… Uvjereni su i da je PR vječan, kao i da ima sve veći utjecaj. Agencije za odnose s javnošću predstavile su se u i izdanju svojim iskaznicama, kako bi se lakše došlo do svih važnih podataka o uglednim igračima na tržištu.
Uz to, u izdanju koje je na tržištu uz Lider od 18. studenoga, i doslovce se bavimo ugledom i novom funkcijom voditelja korporativnog ugleda ili Chief Reputation Officera, kraće CRO-a, koja se pojavila u nekim suvremenim svjetskim kompanijama. Dojam je da je CRO u Hrvata nepotreban. Ili?