Hotelijerska tvrtka Sunčani Hvar ostvarila je dosad najujspješniju predsezonu s 8,6 posto više noćenja po sobi i 15 posto većim prihodima nego u lanjskih prvih pet mjeseci, a trenutno stanje rezervacija nagovještava i premašivanje ciljeva za ovu godinu, doznaje se iz te tvrtke.
Sunčani Hvar najvažnija je hotelska tvrtka na otoku Hvaru, a nakon nekoliko loših poslovnih godina, promjena vlasnika i uspješno provedene predstečajne nagodbe, od prošle se godine stabilizira i bilježi bolje rezultate. Tome su pridonijele i intenzivne investicije, pogotovo u obnovu i rekategorizaciju hotela Pharos koji je otvoren sredinom lipnja kao jedan od prvih hotela u Hrvatskoj konceptualno osmišljen za nove generacije gostiju koji traže ležerniji pristup i fleksibilniju uslugu, ali i interaktivnu komunikaciju na online platformama u ekonomiji dijeljenja.
- U obnovu tog hotela uložili smo više od 55 milijuna kuna, a iako je zbog manjih soba kategoriziran sa tri zvjezdice, ima sve sadržaje i ponudu na razini četiri zvjezdice. S obzirom na tržišni interes i pozicioniranje Hvara kao destinacije te u skladu s pokazateljima turističkih kretanja na globalnoj razini, odlučili smo se da koncept tog hotela prilagodimo preferencijama, standardima usluga i navikama putovanja gostiju mlađe dobi tzv.‘ Millenialsima‘ te je Pharos zapravo i prvi hotel takve vrste u Hrvatskoj", ističe predsjednica Uprave Sunčanog Hvara Gordana Tomičić.
Dodaje kako se do 2025. očekuje da će generacija ‘Millenialsa‘, mladih ljudi rođenih između 1980. i 2000. godine, generirati više od 50 posto cjelokupne globalne turističke potrošnje i dominirati svim turističkim kretanjima, a u Sunčanom Hvaru njezin je udio već dosegnuo gotovo 60 posto u ukupno ostvarenim noćenjima.
- Projekat Pharosa označava i prekretnicu, nakon uspješne konsolidacije Sunčanog Hvara, jer je nakon gotovo deset godina pokrenut novi investicijski ciklus kao početak faze daljnjeg rasta i razvoja. Posebno je važno što je cijeli taj projektni zadatak u potpunosti odrađen unutar menadžmenta Sunčanog Hvara u suradnji s hrvatskim arhitektonskim i građevinskim kompanijama, ocijenila je Tomičić.
Govoreći o pozitivnim pokazateljima u prvih šest mjeseci, iz Sunčanog Hvara ističu da su ti podaci najviše rezultat grupnih dolazaka i velikih poslovnih ‘evenata‘ koji pokazuju da se Hvar profilira i kao destinacija konferencijskog, odnosno poslovnog turizma.
- Trenutno stanje rezervacija i rezultati u prvih šest mjeseci nagovještaju ne samo ostvarenje postavljenih ambicioznih ciljeva, već i njihovo premašivanje, a i danas je naša razina profitabilnosti školski primjer standarda internacionalne hotelijerske industrije, te nam je cilj održati je na toj razini, poručuju iz Sunčanog Hvara.
U tijeku ponuda PTR-a za preuzimanje preostalih dionica
Po nalogu Centra za restrukturiranje i prodaju (CERP), sredinom lipnja je na Zagrebačkoj burzi održana javna dražba za 29,94 posto državnih dionica u Sunčanom Hvaru. Tražilo se 28 kuna po dionici, no nije bilo ponuda na kupnju.
S obzirom na takav rezultat dražbe i objavljenu ponudu PTR-a za preuzimanje, iz Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom (DUUDI), koji je nadležan i za CERP, na upit Hine su odgovorili da je "CERP-u ostavljena mogućnost da nakon određenog vremena može ponovno pokrenuti prodaju tih dionica putem javne dražbe i/ili može uputiti prijedlog Upravnom vijeću CERP-a za donošenje odluke o promjeni načina raspolaganja".
- Sukladno Zakonu o upravljanju imovinom u vlasništvu RH i Uredbi o načinu prodaje dionica i poslovnih udjela, jedan od načina prodaje je i prihvat ponude u postupku preuzimanja dioničkih društava, i to u slučajevima predviđenih Zakonom o preuzimanju dioničkih društava. Odluku o eventualnom prihvatu ponude u postupku preuzimanja dioničkih društava donosi Upravno vijeće CERP-a, čije se sjednice sazivaju s obzirom na potrebe donošenja odluka u vezi upravljanja i raspolaganja dionicama i poslovnim udjelima kojima upravlja CERP, a uzimajući obzir odredbe Zakona o postupku primopredaje vlasti, odgovorili su iz DUUDI-ja.