Poslovna scena
StoryEditor

Svaki incident u podatkovnom centru predstavlja udar na prihode u predblagdanskoj shopping navali

18. Prosinac 2015.
Piše:
lider.media

U predbožićnoj shopping groznici napravi se jedna od četiri godišnje online narudžbe, pa se svaki zastoj ili prekid usluge odmah vidi u manjku prihoda

Božićna shopping groznica sad je već gotovo u finalnoj fazi, a kupci na sve strane panično žure do trgovina i u zadnji tren odabiru dar svojim najmilijima. Sve je više trgovaca koji imaju i online prodaju, a dio njih također se odlučuju za marketinške poteze prodaje preko weba u zadnji čas, pa je u tome za očekivati i dodatnu navalu kupaca koji žele ugrabiti najbolju ponudu. Napredni alati prodaje potvrdili su se kao uspješna taktika za trgovce, ako su primijenili ispravne poslovne procese i rezervne planove koji pokrivaju svaki mogući razvoj događaja.

- S obzirom da kupci najviše kupuju preko weba upravo u studenom i prosincu, s gotovo jednom od četiri godišnje online narudžbe, dostupnost je ključna za trgovce. Naime, nužno je imati mogućnost za brzi backup i obnovu podataka ako im se dogodi bilo kakav ispad ili zastoj u trenucima s najviše prometa u godinu i kada je vrlo jednostavno izgubiti povjerenje kupca koji ionako vjerojatno u zadnji čas posjećuje trgovinu u potrazi za određenim proizvodom - komentirao je Saša Hederić, regionalni menadžer za jugoistočnu Europu iz Veeama i dodao da shopping navala u predbožićno vrijeme najbolje pokazuje važnost podatkovnog centra i dostupnost trgovaca jer se svaki zastoj u usluzi odmah vidi u lošim prodajnim rezultatima i manjku prihod.

Za mnoge trgovce podatkovni centar je okosnica sustava jer je povezan s web stranicom i mjestom prodaje, pa ako se dogodi neki incident, problem postaje još veći zbog gužve koja ionako vlada u tom razdoblju prodaje i kupovine. Kako bi umanjili rizike i iskoristili navalu u predbožićnoj groznici, trgovci trebaju iskoristiti podatke koje imaju kako bi odredili brojne faktore, poput onog koliko se transakcija može napraviti u jednom danu kako bi back-end infrastruktura mogla podnijeti taj pritisak, ističe Saša Hederić.

Trgovac koji je Always-On i želi raditi u tom vjerojatno najprofitabilnijem razdoblju u godini, treba implementirati rješenja za dostupnost koja imaju pet ključnih mogućnosti. To znači da, između ostalog, ima osiguran brzi oporavak, odnosno usluge će ponovno funkcionirati za 15 minuta ili čak i manje, podršku pri kojoj se neće izgubiti podaci jer se backup radi barem svakih 15 minuta, verificiranu zaštitu s kojom neće biti grešaka kada se mora napraviti restore te iskorištava prednosti izrade sigurnosne kopije kako bi omogućio testno okruženje koje je slično stvarnim uvjetima pri čemu je svaki mogući problem na vrijeme uočen. Ujedno, ima i proaktivni pregled nad procesima što je možda i najvažnije jer mora znati kako funkcionira podatkovni centar tvrtke u to vrijeme navale s obzirom da to nije uobičajena količina radnog opterećenja, zaključuju iz Veeama, inovativnog pružatelja rješenja koji tvrtkama omogućava stalnu dostupnost.

23. studeni 2024 02:40