Vladimir Gnjidić, imenovan je članom Uprave METRO Cash & Carryja za ponudu i nabavu. Time je sa 34 godine postao najmlađi član Uprave tvrtke METRO Cash & Carry koja posluje u 28 svjetskih zemalja sa više od 120.000 zaposlenika.
- Zajedno s timom namjeravam dodatno graditi jedinstvena poslovna rješenja za naše kupce, kombinacijom globalnih znanja i iskustava, uvelike poštujući lokalne specifičnosti. Takvu kombinaciju globalno-lokalnih cjelovitih rješenja u ovom trenutku samo METRO može ponuditi na hrvatskom tržištu veleprodaje - izjavio je Vladimir Gnjidić.
Nakon stečene diplome na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te titule magistra znanosti u marketingu, Gnjidić je, kao prvi u dvije generacije studenata, postao doktor znanosti u strateškom menadžmentu na Ekonomskom Fakultetu u Splitu. Nagradu za najboljeg studenta na doktorskom studiju osvaja 2009. godine, a u siječnju 2014. godine u koautorstvu objavljuje sveučilišni udžbenik „Osnove strateškog marketinga“.
Svoj profesionalni put započeo je kao menadžer istraživanja tržišta u Jadranskoj pivovari, članu Grupe Pivovarna Laško, te je ubrzo promoviran na mjesto Direktora marketinga. Svoju karijeru nastavlja graditi na mjestu Direktora marketinga Dukata. 2012. dolazi u METRO Cash & Carry na mjesto Direktora strategije razvoja kupaca i marketinga, zadužen za razvoj i implementaciju poslovne strategije i planiranja s fokusom na potrebe kupaca uz odgovornost za tim od 30 stručnjaka.
Koautor je nekoliko knjiga iz područja menadžmenta i marketinga, te autor i koautor više znanstvenih radova objavljenih u međunarodnim znanstvenim publikacijama.