Nakon sedam godina na čelu marketinga Iskon Interneta i više od deset godina iskustva u marketinškim agencijama, Zrinka Topalušić Paleka krenula je poduzetničkim vodama, kao suvlasnik i operativni direktor marketinške agencije Mad props
Uz event i BTL management, kao užu specijalnost agencije, Mad props klijentima pruža marketinške, brand, komunikacijske i medijske strategije, marketing consulting, vođenje kampanja i specijalnih projekata, produkciju zabavno-muzičkih programa i projekata.
Uz vođenje marketinške agencije, Topalušić Paleka preuzela je i vodstvo marketinga kompanije Euroadria.
- Proteklih sedam godina u telekomunikacijama vrijedan je i iznimno uspješan period moje karijere, u kojem sam bila na čelu marketing tima zaslužnog za niz uspješnih, zapaženih i od struke nagrađivanih kampanja. Činjenica da je Iskon već petu godinu uzastopce kreativno najuspješniji oglašivač u vrlo kompetitivnoj kategoriji telekomunikacija govori za sebe. Uživam u novim izazovima i vjerujem da će moja karijera u privatnom sektoru biti još uzbudljivija i uspješnija, kazala je Zrinka Topalušić Paleka.