Nekoć tema ograničena na ‘radikalnu‘ desnicu i ljevicu, kritika stanja Europske unije u međuvremenu je postala intelektualni mainstream koji je svoju inkarnaciju dobio u instantnom hitu, izvješću Marija Draghija o tome što nije dobro u EU-u i kako to popraviti. Inspiriran time, u ovotjednoj temi broja novinarka Ksenija Puškarić prenosi razmišljanja hrvatskih stručnjaka i poduzetnika o mogućim rješenjima.
Ne tako davno predviđalo se da će inflacija dosad biti obuzdana, ali taj se datum stalno pomiče dalje u budućnost. Inflacija je od prijelazne postala postojana, a svaka nova objava podataka o indeksu potrošačkih cijena dokazuje da je borba s njom daleko od završene, piše Antonija Knežević.
Rumunjsko tržište kapitala nadmašilo je tržišta u regiji, ima više od 170 posto ukupnog povrata u eurima, kaže Adrian Tanase, predsjednik Uprave Bukureštanske burze, s kojim je Anamarija Mujanović razgovarala o tome što je toliko zanimljivo na rumunjskom tržištu kapitala. Trenutačno je Bukureštanska burza prema tržišnoj kapitalizaciji treća najveća u regiji, vrijedi oko 68 milijardi eura; nadmašuju ju samo tržišta u Beču i Varšavi.
U novom broju u članku Gorana Litvana čitajte i kojih je 100 najvećih smjena u hrvatskim tvrtkama obilježilo 2024. godinu, a Donatella Pauković piše kako su mladi u Hrvatsku po pitanju ulaska u poduzetništvo su samouvjereni, ali inertni.
Ova će godina za IT biti najteža dosad – nema novih poslova i projekata, otkrio je Valentini Starčević poduzetnik Antonio Perić-Mažar, suosnivač i izvršni direktor splitske IT tvrtke Locastic. Janafu je cilj postati vodeća održiva energetska kompanija na hrvatskom tržištu piše Sergej Abramov u analizi te kompanije.
Hrvatska je trenutačno golemo tržište za spajanja i preuzimanja, u razgovoru je Tomislavu Piliju rekao Jurica Miličević, voditelj tima za strategije i transakcije u EY-u, dok financijski konzultant Marko Kurtović u ovotjednom broju piše o tome koliko je novca potrebno za neometano poslovanje i kako ga osigurati.
Sandra Babić donosi priču o fenomenu employee-generated sadržaja, odnosno činjenici da najbolji influencer možda upravo sjedi u vašoj kompaniji.