Količina novca na računima tvrtki udvostručila se od recesije do danas i iznosi oko 60 milijardi kuna. Njime tvrtke, primjerice, plaćaju dugove, financiraju tekuće poslovanje, isplatu dividende i zaštitu od posljedica krize, poput one u Agrokoru. Rijetke ga spremaju za novi investicijski ciklus, otkriva Tin Bašić.
MMF-ova podvala: Teza o precijenjenosti proizvodnje pogoduje američkim interesima
Precijenjena važnost proizvodnje samo je konstatiranje očitog u slučaju razvijenih zemalja u kojima je rast usluga neizbježna posljedica ekonomskog razvoja. No kad je riječ o nerazvijenima, pa tako i Hrvatskoj, ta je logika upitna i nema dovoljno čvrste povijesne potvrde, piše Vanja Figenwald.
Ivica Katavić: Radim od sedam do tri jer nema tog novca zbog kojega bih život ostavio u uredu
S predsjednikom Upravnog odbora KTC-a razgovarale su Vanessa Katanović i Manuela Tašler koji za Lider govori o povjerenju u obiteljskom biznisu, konkurenciji, investicijama...
Hrvatska zanimanja budućnosti: konobar, sobarica, trgovac, kuhar, čistačica
Dok su politici puna usta obećanja o favoriziranju STEM-a i visoke tehnologije, u Hrvatskoj su najtraženija slabije plaćena uslužna zanimanja u turizmu, što dodatno potiče iseljavanje ‘ostatka Hrvatske‘, otkriva Sergej Abramov.
Mario Žižek uspjeh u poslu temelji na svojih pet menadžerskih postulata
Predsjednik Uprave Addiko banke izdvaja pet sastavnica za uspješno vođenje biznisa: jasnu strategiju, otvorenu komunikaciju, suradnju, neprestano osluškivanje potreba zaposlenika i klijenata te predan angažman svakog pojedinca, piše Ana Gavranić.
>>>Novi broj Lidera: Hrvatska zanimanja budućnosti
Vertiv: Samozatajna tvrtka u Zagorju radi podatkovne centre za cijeli svijet
Priča o hrvatskom uspjehu u kreiranju vrhunskih tehnoloških rješenja dugo je uspjela ostati dobro čuvana tajna. Vjerojatno je to djelomično proizašlo iz osjetljive prirode posla koji podrazumijeva čuvanje podataka, piše Željka Laslavić.
Sarapa i Smiljanić: Fotelja Open Me iz Koprivnice osvaja jadranske hotele
Zdravko Sarapa i Nenad Smiljanić, arhitekt i građevinac, osnovali su u Koprivnici Formu biro još 1994. početku su se bavili projektiranjem i gradnjom, a kad su intenzivnije ušli u turistički sektor, proširili sudjelatnost. Da bi klijentima pružili kompletnu uslugu od projektiranja objekta do opremanja interijera, počeli su dizajnirati i namještaj. Tako je nastao brend Open Me, fotelja-krevet na razvlačenje, piše Kata Pranić.
Zanimljivosti s Liderove konferencije Smart Cities 2018., kako će funkcionirati eRačun i što će značiti za javnu nabavu i konkurentnost i brojne druge zanimljive teme čekaju vas u novom broju tiskanog ili digitalnog Lidera.
Svoj primjerak Lidera potražite na svim kioscima Tiska i iNovina.