Najbolji su i najučinkovitiji programi nagrađivanja vjernosti kupaca ili korisnika oni koji nisu orijentirani samo na novac, nego na neki način nastoje ugađati kupcima, piše Željka Laslavić u temi broja.
Financijska korist koju će stvoriti umjetna inteligencija bit će nejednako raspodijeljena. Mrežne tehnološke kompanije poput Facebooka i Googlea teže prirodnim monopolima. Ako mali broj kompanija gomila korist, onda društvo ima problem s distribucijom bogatstva, kazao je Paul Maidment, direktor Odjela za analizu Oxford Analytice, u intervjuu sa Sergejem Abramovom.
>>>Kartice lojalnosti: Što donose kupcima, a što trgovcima?
Razina industrijske proizvodnje još je manja nego što je bila prije deset godina, a podatak da je u rujnu ove godine pala treći mjesec uzastopno zabrinjava samo rijetke iako bi trebao zabrinjavati sve nas, piše Gordana Gelenčer.
Godinu i pol dana na čelu tvrtke Ante Franičević provodio je restrukturiranje, ostvario je i operativnu dobit. No kad je podijelio otkaze članovima Uprave i drugim voditeljima, uslijedile su optužbe na njegov račun, piše Edis Felić.
U novom broju donosimo i odjeke Liderove Kontroling konferencije.
Što smo još za vas pripremili otkrijte sami u novom broju tiskanog ili digitalnog Lidera.
Svoj primjerak Lidera potražite na svim kioscima Tiska i iNovina.