Premda je Atlantic Grupa mnogo poznatija po akvizicijama nego po prodaji tvrtki, prodaja dviju tvornica proizvoda iz segmenta sportske i aktivne prehrane naišla je na odobravanje dioničara i analitičara. No tu i nije bilo mnogo izbora. Negativni trendovi u tom segmentu, gubitak ključnoga kupca, Herbalifea, i pad prodaje vlastitih brendova, povukli su prema dolje i rezultate 2016. i prvoga kvartala ove godine. Kad se tomu doda kriza u Agrokoru, koja manje ili više negativno utječe na sve u ovoj regiji, trebalo se pobrinuti za novčani tok, profitabilnost i zaustaviti pad prihoda. U tom kontekstu 200 milijuna kuna od prodaje tvornica u Njemačkoj i Novoj Gradiški belgijskom Aminolabs Groupu dobro će doći, bez obzira na to je li Atlantic na toj transakciji, kad se podvuče crta, izgubio.
Prodaja tvornica – dobar potez
RBA-ovi analitičari smatraju da je prodaja tvornica dobar potez s obzirom na raskid ugovora s Herbalifeom za proizvodnju privatne robne marke i posljedično mogući višak kapaciteta. Također, fokus na vlastite robne marke pozitivno utječe na profitabilnost. Anto Augustinović, stariji analitičar tržišta kapitala u Erste&Steiermärkische banci, smatra da je to još jedan potez koji je Atlantic Grupa povukla kako bi uspostavila zadovoljavajuću razinu operativne profitabilnosti u poslovnom segmentu koji je stvorio gubitke.
Navedeno i još mnogo više potražite u novom broju tiskanog ili digitalnog Lidera.