Cammeo Taxi svoj je poslovni put počeo 2006. u Rijeci sa samo nekoliko vozila i u manje od deset godina postao je tržišni lider, prvi taksi-prijevoznik koji je uslugu ponudio diljem Hrvatske. U međuvremenu je postao prvi još po nečemu – najveći je domaći davatelj franšize. Budućnost se možda ne može predvidjeti, ali jedno je sigurno: hrvatska franšizna industrija u uzlaznoj je putanji, s izraženim rastom domaćih sustava i internacionalizacijom malih, ali smislenih domaćih brendova. Raznolikost industrijskih sektora i pozitivni trendovi na tržištu pružaju snažan temelj za daljnji razvoj i rast franšizne industrije u Hrvatskoj, a i na ostalim tržištima. O franšizama u temi tjedna piše Roko Kalafatić.
Budući da će se trošenje velikih količina europskog novca protegnuti na iduće godine, postoji mogućnost da se pregrijana hrvatska ekonomija provuče donekle neokrznuta kroz europsku recesiju, pod uvjetom da ona bude relativno plitka i kratkotrajna. Sve veći pritisak na ECB da počne već od ožujka snižavati kamatne stope sugerira da tržišta i članice EU-a žele ponovno pokrenuti razvojni ciklus što prije. U aktualnoj temi Gordana Gelenčer piše kako će Hrvatska ‘letjeti‘ sve dok ima europskog novca, a što nakon toga?
Nije bilo teško dogovoriti intervju s Peđom Grbinom, predsjednikom Socijaldemokratske partije (SDP), najveće oporbene stranke u državi. Jedan je od rijetkih političkih sugovornika koji novinarska pitanja nisu tražili unaprijed, čak ni teme, a opći je dojam kao da je jedva dočekao intervju u kojem će se smislenije razgovarati o ekonomiji. Što je sve ispričao Kseniji Puškarić i vjeruje li da SDP ima šanse na izborima, čitajte u tiskanom ili digitalnom izdanju Lidera.
UZ novi broj stiže i poseban prilog Poslovna 2024. u kojoj čitajte predviđanja za iduću godinu vodećih ljudi poslovne Hrvatske.