Salesforce, vodeće svjetsko rješenje u području CRM-a, sustava za upravljanje kupcima, predstavljeno je jučer u Zagrebu pred gotovo stotinu direktora tvrtki, marketinga i prodaje.
Njih je u hotelu Double Tree by Hilton okupila softverska tvrtka HSM informatika, jedini registrirani partner Salesforcea u Hrvatskoj. CRM rješenja razvijena su kako bi se lakše komuniciralo s klijentima i upravljalo marketinškim i prodajnim procesima, a Salesforce posljednjih deset godina po tržišnom udjelu na globalnom tržištu zauzima prvo mjesto.
Hrvoje Supić, direktor prodaje Saleforcea za Istočnu Europu i Rusiju, okupljenima je pojasnio kako je korištenjem ovog rješenja moguće ostvariti kvalitetniji kontakt s kupcima, ali i neusporedivo bolju suradnju kako unutar tvrtke, tako i s partnerima. Krajnji rezultat boljeg upravljanja marketinškim i prodajnim procesima je u konačnici veće zadovoljstvo klijenata i rast prihoda, što potvrđuju rezultati tvrtki koje koriste Salesforce rješenja.
Vrijedi spomenuti i kako je prema američkom časopisu Forbes Salesforce već šest godina na samom vrhu popisa najinovativnijih tvrtki u svijetu, tako da se rješenje kontinuirano proširuje i unaprjeđuje novim mogućnostima.
Juraj i Jakov Urbanke, tehnički i operativni direktori HSM informatike, predstavili su prednosti zbog kojih se korisnici, bez obzira je li riječ o manjim i srednjim tvrtkama ili pak korporacijama, odlučuju za Salesforce. Okupljeni su i na konkretnom primjeru iz prakse, od tvrtke Lemax imali prilike čuti više o iskustvu uvođenja Salesforcea, zahvaljujući kojem su u manje od godinu dana povećali prodaju za 31 posto, u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
„Prijašnjih godina, napredna rješenja za upravljanje odnosa s klijentima bila su rezervirana samo za najveće kompanije poput najvećih telekom operatera i banaka, ali rješenja tvrtke Salesforce su omogućila da najbolja svjetska iskustva i prakse u upravljanju marketingom i prodajom budu dostupna tvrtkama svih profila. Upravo radi toga nas jako raduje da su na događanju bili prisutni predstavnici nekih od vodećih kompanija u Hrvatskoj i regiji, ali i osnivači malih tvrtki i start-upova koji imaju izraženu ambiciju rasta na inozemnim tržištima. Vjerujemo da je neophodno, da tvrtke koje žele biti konkurente lokalno i globalno, koriste i najbolja svjetska rješenja. Upravo zato smo najprije kao korisnik, a zatim i kao implementacijski partner, odabrali Salesforce“ - istaknuo je Jakov Urbanke, operativni direktor HSM informatike.