Aktualno
StoryEditor

Unatoč rastu potražnje za Hrvatskom, Cappelli zahtijeva veći angažman stranih predstavništava HTZ-a

18. Svibanj 2017.

Ministar turizma Gari Cappelli u srijedu se u Malom Lošinju sastao s direktorima stranih predstavništava Hrvatske turističke zajednice (HTZ) poručivši im da od njih, kao i od Glavnog ureda HTZ-a očekuje veći angažman u promociji Hrvatske na pojedinim tržištima, izvijestili su iz Ministarstva turizma.

Ministar Cappelli i brojni direktori predstavništava HTZ-a u inozemstvu u Malom Lošinju su se okupili u povodu 13. dodjele nagrada "Zlatna penkala" stranim novinarima za njihove objave o Hrvatskoj i turizmu prošle godine, a koje su dodijeljene u utorak navečer. Brojni strani novinari zbog tih su nagrada došli na Lošinj, kao i direktori HTZ-ovih predstavništava u inozemstvu te je to bila prilika i za radni sastanak s ministrom, ujedno i predsjednikom HTZ-a, koji je naglasio da želi dodatno reformirati Glavni ured HTZ-a.

>>> Može li Hrvatska bez turizma (i IT-a)?

"Od Glavnog ureda HTZ-a očekujem veći angažman u promociji zemlje na pojedinim tržištima, ali uz punu kontrolu učinkovitosti svake utrošene kune u tom procesu. S obzirom na sve bržu promjenu trendova ponude i potražnje, pristup tržištima i koncept promocije potrebno je ažurnije i brže prilagođavati novim izazovima. Nužnija je i jača promocija posebnih proizvoda, kao i kontinenta, a ne samo obale", kazao je Cappelli.

Poručio je i kako je cilj reformirati strana predstavništva HTZ-a tako da budu efikasniji, proaktivniji te u konačnici i konkurentniji, što je preduvjet i nastavka rasta turizma.

Prisutni direktori predstavništava HTZ-a u Austriji, Belgiji, Češkoj, Francuskoj, Italiji, Mađarskoj, Nizozemskoj, Njemačkoj, Poljskoj, Rusiji, SAD-u, Sloveniji, Švedskoj i Velikoj Britaniji izvijestili su ministra o stanju na svakom pojedinom tržištu, iznijevši i izazove s kojima se svakodnevno susreću u radu. Svi su pritom naglasili da je u svim zemljama prisutan porast potražnje i bukinga za Hrvatskom u odnosu na prošlu godinu.

Osim o stanju na tržištima, razgovarali su i o promociji, pri čemu ih je ministar izvijestio o svom nedavnom posjetu Londonu te najavio i skori odlazak u Budimpeštu, gdje će Ministarstvo turizma zajedno s Ministarstvom poljoprivrede i HGK na jednoj od najljepših tržnica Europe od 23. do 25. svibnja predstaviti hrvatsku turističku ponudu i hrvatske proizvode.

>>> Hrvatska prepoznaje važnost ‘ozelenjivanja’ turizma

"Ono što želim, a iskustva s terena to i potvrđuju, je specifična turistička promocija Hrvatske prilagođena svakoj zemlji. Primjerice, na britanskom tržištu moramo biti prepoznatljivi pod nazivom Croatia, to je naš brand. U Njemačkoj, Italiji ili Austriji potpuno je drugačija situacija, ti gosti nas već dobro poznaju i prepoznaju ne samo naše regije, nego i mnoge naše gradove i mjesta, i tu treba biti proaktivniji", istaknuo je Cappelli.

U svemu je jako važna i uloga direktora stranih predstavništava HTZ-a, koji, smatra ministar, u svom radu trebaju imati više odgovornosti.

Na sastanku se razgovaralo i o skorom raspisivanju natječaja za rukovodeća radna mjesta u predstavništvima HTZ-a u inozemstvu s obzirom da nekim direktorima ističu mandati, kao i o mogućem preseljenju ureda predstavništva HTZ-a u Njemačkoj iz Frankfurta u Berlin te osnaživanju ureda predstavništva u SAD-u s obzirom na važnost tog tržišta, navodi se u priopćenju Ministarstva turizma.

22. studeni 2024 19:12