Najveća turistička kompanija u Hrvatskoj Valamar Riviera predstavila je u utorak novu brending strategiju kao podlogu za dalji napredak poslovanja kroz ponudu pet brendova proizvoda i usluga te suradnju s partnerima u destinaciji.
Predstavljajući te novosti u rapskom hotelu Padova, koji je dio tvrtke Imperial odnosno Valamara, predsjednik Uprave Valamar Riviere Željko Kukurin naglasio je daljnju okrenutost kompanije odmorišnom turizmu, u čemu žele biti lider, ali i drugim specijaliziranim nišama, poput luksuzne i obiteljske ponude.
>>>Od stipendija i praksi do zapošljavanja u Valamar Rivieri
- Kroz novi krovni brend ‘Valamar-All you can holiday‘ želimo zadovoljiti sve veću potražnju gostiju za savršenim odmorima s puno doživljaja koje za njih personalizirano kreiraju naši inovativni ‘valaramisti‘. Također želimo dodatno povećati vrijednost kompanije te nastaviti bilježiti dvoznamenkaste poraste u poslovanju, istaknuo je Kukurin.
Najavio je da će osim u hotele, resorte i kampove nastaviti ulagati i u ljude te suradnju s partnerima i lokalnim zajednicama. Po njegovoj ocjeni, Valamar Riviera je to radila kroz cijelu povijest od 65 godina, otkako je bila samo Rivijera pa kroz sve oblike tvrtke do današnjeg Valamara.
>>>Valamar Riviera pripaja EPIC Hospitality Holding iz Beča
- Ove godine obilježavamo 65 godina poslovanja, a s novim brendiranjem, za što smo zaključili da je sada pravo vrijeme nakon prvog brendiranja 2005., poručujemo i da brend nije reklama nego filozofija poslovanja u kojem razvijamo turističke usluge, hotele i druge objekte, ali i destinacije u kojima smo prisutni, rekao je Kukurin.
U tijeku ponuda za preuzimanje Hotela Makarska
Iznio je i niz podataka o Valamaru kao vodećoj kompaniji u turizmu, ali i gospodarstvu Hrvatske, koja upravlja s 33 hotela i ljetovališta te 15 kampova s ukupno oko 56 tisuća kreveta, čemu će se u srpnju, kako očekuje, pridružiti i kapaciteti Hotela Makarska, za što je u tijeku ponuda za preuzimanje.
- Zapošljavamo ove godine 6.600 radnika, najviše od svih u turizmu, i svima jamčimo najmanju neto plaću od 5.000 kuna, što je novost od ove godine, jer vjerujemo da radnike možemo zadržati dobrim uvjetima. Već nam se neki i vraćaju iz inozemstva, no radna snaga, pogotovo kvalitetna i stručna i nama je kao i svima u turizmu i dalje najveći izazov. Stoga moramo nastaviti tražiti rješenja svi zajedno, poručio je Kukurin.
>>>Valamar Riviera potpisao ugovor o kupnji dionica Hotela Makarska
Najavio je da će iduće godine Valamar uložiti oko 616 milijuna kuna, o čemu će se konačna odluka donijeti do kraja godine, a time i s još nekim investicijama na Rabu i drugim destinacijama će do 2020. i prijeći zacrtanih 2 milijarde kuna ulaganja.
Valamarove investicije i model poslovanja na predstavljanju u Rabu pohvalio je i ministar turizma Gari Cappelli, ocijenivši da Valamar može biti primjer i drugima kada je u pitanju investiranje, ali i upravljanje turizmom i destinacijski menadžment.
- Tvrtke poput Valamara i sličnih već utječu na turističke politike u Hrvatskoj i zasigurno su primjer kako se može dobro i još bolje pozicionirati na tržištu u svojim proizvodima, ali i Hrvatsku u cjelini. Nametnuli su i kvalitetnu tržišnu utakmicu i kreirali ono što se i najviše traži - visokokvalitetni smještaj i ponuda, uz više cijene koje nisu problem, rekao je ministar.
>>>Dvanaesti put zaredom Valamar Riviera nositelj prestižnog Certifikata Poslodavac Partner
I on je potvrdio da je radna snaga najveći izazov te da Vlada već sprema nove mjere koje će, nada se, od 1. siječnja 2019. dodatno rasteretiti poslodavce pa i u turizmu.
Nakon prezentacije uslijedila je i prigodna svečanost na kojoj su, uz brojne investitore, konzultante, bankare i druge, bili i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, župan primorsko-goranski Zlatko Komadina, gradonačelnik Raba Nikola Grgurić, a kao domaćin pozdravio ih Vlado Miš, predsjednik Uprave rapskog Imperiala (koji je od 2016. u sastavu Valamara).