Sinoć su u Bruxellesu, na prestižnom komunikacijskom festivalu Effie Europe, uručene nagrade najučinkovitijim marketinškim projektima u Europi, a brončanu nagradu u kategoriji Maloprodaje osvojio je hrvatski projekt Mali veliki talenti. Nastao je u suradnji Konzuma, ZOO agencije, TCC Globala i poznatog nogometaša Joška Gvardiola.
Effie nagrada prepoznaje izvanredne marketinške kampanje koje pokazuju iznimnu učinkovitost. Kampanje se ocjenjuju na temelju postignutih poslovnih rezultata, inovativnih strategija i kreativnih rješenja koja uspješno dopiru do ciljne publike i ostvaruju zavidne rezultate. Kampanja Mali veliki talenti briljirala je u ovoj kategoriji zahvaljujući činjenici da je uspjela mobilizirati velik broj kupaca koji su svojim kupovinama u Konzumu prikupili značajna sredstva za hrvatske škole. Zahvaljujući ovoj kampanji, Konzum i njegovi kupci školama su donirali više od 14.000 komada prijeko potrebne školske opreme, pomažući brojnim učenicima i učiteljima diljem zemlje.
Osvajanje ovog prestižnog priznanja svrstalo je Male velike talente među najbolje marketinške kampanje u Europi u snažnoj konkurenciji internacionalnih brendova koji često barataju neusporedivo većim marketinškim budžetima. O pobjednicima je ove godine odlučivao stručni žiri sastavljen od 160 globalno prepoznatih marketinških stručnjaka iz više od 20 europskih zemalja.
- U Konzumu smo izuzetno ponosni na uspjeh Malih velikih talenata, društveno odgovorne inicijative koja je zahvaljujući angažmanu čitave zajednice pomogla brojnim školama, a uvijek nas veseli kad kreativnost i rezultate prepozna i struka, i to još na europskoj razini. Zahvalni smo svim partnerima na tome što su, svatko iz svog ugla, doprinijeli ovom ostvarenju, kao i još boljim rezultatima koje je ostvarilo drugo izdanje inicijative koje upravo zaključujemo - izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga u Konzumu.
Na domaćem tržištu ova kampanja već je ostvarila značajne festivalske uspjehe, osvojivši zlato na Effie Awards Croatia u kategoriji Pozitivne promjene i srebro u kategoriji Maloprodaja te srebrnu IdejuX.
- Projekt Mali veliki talenti predstavlja sjajan primjer kako kvalitetna suradnja donosi vrhunske rezultate. Zajednički rad s Konzumom, uz doprinos ostalih partnera, rezultirali su kampanjom koja je ostvarila izniman odjek i prepoznatljivost. Posebno nas veseli što je ova kampanja u konačnici pomogla školama, što nam je svima bio poseban motivator tijekom cijelog procesa i radujemo se i još boljem uspjehu druge sezone Malih velikih talenata - izjavio je Goran Marošević, Client Services Direktor ZOO agencije.
Effie Europe za kampanju Mali veliki talenti još je jedno u nizu priznanja uspješnosti i inovativnosti domaće kreativne scene. Ovakav uspjeh potvrda je visokog standarda kreativnosti i strateškog promišljanja u Hrvatskoj, koji mogu ravnopravno konkurirati i na globalnoj razini.