HC izgubio povjerenje u izvođača radova
Neprihvatljivost novog prijedloga Viadukta HC-u prvenstveno se odnosi na ‘nepovjerenje investitora prema izvođaču, uzrokovano nepridržavanjem službenih i predanih dinamičkih planova tijekom trajanja izgradnje, te zbog problema poslovanja i financijske nelikvidnosti u kojoj se trenutno izvođač radova i nalazi‘. Također, nepridržavanje rokova utjecalo je na trenutni negativan imidž projekta, koji je ‘bio prihvaćen s pozitivnim oduševljenjem i velikim iščekivanjem‘.
Idući tjedan razmatranje novog dinamičkog plana
U HC-u najavljuju kako će unatoč neprihvatljivosti novog dinamičkog plana, zajedno s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture tijekom idućeg tjedna sagledati sve aspekte i moguća rješenja novonastale situacije, isključivo u interesu i pozitivnom ishodu toga strateškog projekta.
Povijest odgoda izgradnje
Problemi s kašnjenjem u gradnji mosta Čiovo nisu novost. Krajem studenoga prošle godine ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Oleg Butković Viaduktu je dao rok od osam dana za jamstvo završetka gradnje mosta do 15. lipnja 2017. godine, u suprotnom najavivši moguć raskid ugovora. Butković je tada rekao kako su problemi s kojima se suočava Viadukt ‘dosta veliki‘, ali nije želio navesti o kojim problemima se radi.
Dva tjedna kasnije, Viadukt je Butkoviću zajamčio da će do 15. lipnja 2017. godine dovršiti posao.
- Uklonili smo sve probleme, nejasnoće i nesuglasice te će 15. lipnja most biti gotov, rekao je tada predsjednik uprave Viadukta Joško Mikulić. Objasnio je da je gradnja mosta zapela zbog financijskih problema industrije čelika u regiji, a da je problem riješen tako da će se posao dovršiti u jednom od hrvatskih brodogradilišta.
>>> Potpisan ugovor o izgradnji mosta kopno - otok Čiovo
Vrijednost izgradnje mosta kopno-otok Čiovo, čija je gradnja počela u veljači 2015. godine nešto je veća od 207 milijuna kuna, od čega 176,7 milijuna kuna iz EU-ovih fondova. Most će biti dug 547 metara, 25 metara iznad morske površine, imat će 13 stubišta u moru i dva upornjaka na kopnu - jedan na strani Čiova, a drugi na trogirskoj strani. Osim mosta, grade se i pristupne ceste.