Vipnet, telekom operator koji je na hrvatskom tržištu prisutan devetnaest godina, od ponedjeljka je službeno promijenio naziv kompanije u A1 Hrvatska. VIP brend za više od dva milijuna korisnika postaje A1.
- Prilagođavanjem novim navikama i potrebama korisnika te digitalnoj evoluciji oko nas i sami se mijenjamo iz tradicionalnog telekom operatera u digitalnu kompaniju. Iza promjene našeg brenda i naziva tvrtke stoji puno veća strateška promjena koja će utjecati na sve segmente našeg poslovanja, rekao je Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave A1, na konferenciji za medije.
>>>Telekom Austria najavio konsolidaciju poslovanja u Hrvatskoj, Bjelorusiji i Makedoniji
Dvorjančanský je kazao kako s novim brendom A1 namjeravaju postati vodič kroz složeno digitalno doba za sve njihove korisnike, a današnje potrebe korisnika ne mogu se zadovoljiti bez najmodernije infrastrukture poput optike, mreže nove generacija i 5G tehnologije.
- Kao A1 nastavljamo s razvojem najbrže mobilne mreže nove generacije, koja korisnicima omogućava brzine i do 750 Mbit/s, te sa snažnim investicijama u vlastitu optičku mrežu za superbrzi internet koja trenutno pokriva 500 tisuća kućanstava, objasnio je Dvorjančanský.
View this post on Instagram
Iz kompanije A1 kazali su da je prebacivanje postojećih korisnika na A1 brend počelo u ponoć 1. listopada, te da korisnici ne moraju brinuti o tim promjenama jer će njihovi brojevi i mail adrese i drugo što su koristili kod Vipneta automatski prijeći na A1, a promjena nema ni za poslovne korisnike.
Tomato brend neće se mijenjati i kao takav ostaje prisutan na tržištu. B.net će biti dostupan u okviru A1 ponude proizvoda i usluga, a VIP Metronet Business Solution brend postao je A1 Business Solutions.
>>>Vipnet prikazao praktične mogućnosti 5G tehnologije s brzinama od 20 Gbit/s
Uvođenjem brenda A1 na svim tržištima A1 Telekom Austria Grupe ne samo da će osnažiti poziciju na europskom telekomunikacijskom tržištu, nego će i omogućiti svim A1 korisnicima dosljedno i jedinstveno iskustvo brenda, kazali su na predstavljanju.
- Kao brend koji nudi sve konvergentne i ICT aspekte poslovanja kao što su mobilna, fiksna, TV i podatkovna rješenja te rješenja u oblaku i OTT usluge, želimo biti parter u digitalnoj trasnformaciji hrvatskog tržišta, društva i gospodarstva, rekao je Dvorjančansky.
Pratite nas na društvenim mrežama [mks_social icon="facebook" size="48" style="square" url="https://www.facebook.com/lider10media/" target="_blank"][mks_social icon="linkedin" size="48" style="square" url="https://www.linkedin.com/company/lider-press-dd/" target="_blank"][mks_social icon="twitter" size="48" style="square" url="https://twitter.com/lider_press" target="_blank"][mks_social icon="instagram" size="48" style="square" url="https://www.instagram.com/lider.media/" target="_blank"]