Vipnet obilježava svojih 18 godina prisutnosti na hrvatskom telekom tržištu. Unatrag 18 godina pa sve do danas to je, kažu u ovom telekom operatoru, najveća greenfield investicija u Hrvatskoj u koju je uloženo više od dvije milijarde eura. Zahvaljujući kontinuiranim investicijama u inovacije i infrastrukturu, Vipnet je iz pozicije prvog privatnog mobilnog operatora izrastao u konvergentnog operatora koji je fiksnu optičku infrastrukturu doveo do više od 440 tisuća kućanstava, a koji pritom, kažu u Vipnetu, nudi i najveće brzine na 4G+/LTE mreži i koji na svim lokacijama koristi LTE na frekvenciji 800MHz osiguravajući najkvalitetniju pokrivenost.
Najveći dio od oko 15 milijardi kuna koje je Vipnet dosad uložio u Hrvtasku, najveći dio, oko 10 milijardi kuna, investirano je u infrastrukturu. Izgradnjom 10 000 kilometara vlastite optičke infrastrukture Vipnet se ove godine s infrastrukturom proširio na još 13 gradova među kojima su Krapina, Labin, Makarska, Metković, Pazin, Ploče, Poreč, Rovinj, Umag, Vinkovci, Virovitica, Vukovar i Zagreb, čime je FTTH mrežu doveo do daljnjih 21 000 kućanstava te je sada s vlastitom optičkom infrastrukturom prisutan u 43 grada.
U Vipnetu pozitivnim ocjenjuju korake koje je Vlada RH poduzela u vidu Nacionalnog okvirnog programa za razvoj širokopojasne infrastrukture koji je nedavno potvrdila i Europska komisija.
- Također, Vipnet pozdravlja priliku da doprinese izgradnji troškovno i energetski učinkovite suvremene optičke infrastrukture koja podržava brzinu od 100Mbit/s, a koja bi trebala zamijeniti bakrenu mrežu koja zbog svojih neadekvatnih performansi bez skupih i značajnih infrastrukturnih radova ne može omogućiti brzinu od 100Mbit/s, a samim time ne može omogućiti uključenje Hrvatske u Gigabitno društvo do 2025. godine – ističu u ovom telekomu. Kako bi osigurao pristup super-brzom internetu i prigradskim i ruralnim područjima gdje nema optičke infrastrukture, Vipnet kombinira fiksnu i mobilnu infrastrukturu. Kućanstvima u ruralnim područjima i na otocima Vipnet osigurava pristup internetu brzine do 112 Mbit/s kroz Homebox turbo tarifu. Daljnji razvoj širokopojasnog pristupa u Hrvatskog od strateškog je značaja budući da se prema DESI indeksu zemlja 24. među 28. država članica Europske unije u pogledu pristupa i visoke cijene interneta. Pritom u Vipnetu ističu da Hrvatska u odnosu na EU ima puno bolje rezultate u pogledu pristupa i cijene u područjima na kojima je Vipnet prisutan s vlastitom infrastrukturom. Kako bi njeni građani mogli u cijelosti uživati u koristima digitalnih usluga i aplikacija, te kako bi uhvatila korak s drugim državama članicama EU, Hrvatska tek treba postići široku dostupnost pristupa brzom i super-brzom internetu po konkurentnim cijenama kako bi postigla cilj koji je postavila Europska komisija, prema kojemu sva kućanstva u Europi trebaju do 2025. godine imati osiguran pristup vezi koja nudi brzine od najmanje 100 Mbit/s.
[caption id="attachment_281123" align="aligncenter" width="750"] Mislav Galler, Ivana-Marković, Jiří Dvorjančanský, Ivan Bartulović, Igor Kranjčec, Mila Perović, Ana-Marija Petričević, Dora Blažević, Ivan Skender[/caption]
- Od 1999. godine do danas, Vipnet je izrastao iz mobilnog operatora u najkonkurentnijeg konvergentnog telekom operatora, te se transformirao u digitalnu kompaniju. Kroz daljnje investicije nastavljamo podržavati konkurentnost hrvatskog tržišta. Unatoč nepovoljnim uvjetima u pogledu tržišnog natjecanja u fiksnom segmentu, a pogotovo nakon nedavne odluke Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja koja je ojačala dominantni položaj Hrvatskog Telekoma, Vipnet će i dalje nastaviti biti predan razvijanju infrastrukture koja podržava super-brzi Internet. U mobilnom segmentu ćemo i dalje pružati ključnu podršku turizmu kao najvažnijoj grani hrvatskog gospodarstva osiguravajući visoke kapacitete mreže u obalnom području tijekom ljetnih mjeseci. Ponosni smo na sve što smo postigli tijekom proteklih 18 godina i veselimo se što ćemo moći pratiti Hrvatsku na njenom putu prema Gigabitnom društvu – izjavio je Jiří Dvorjančanský, predsjednik Uprave Vipneta.
U Vipnetu kažu kako su temeljna obilježja kompanije startup kultura i duh inovativnosti s kojima je 1999. ušao na hrvatsko tržište. Iako je danas riječ o kompaniji koja broji više od 2 milijuna korisnika i 1300 zaposlenika, Vipnet je uspio očuvati start-up kulturu među svojim zaposlenicima. Njihov tim je nedavno pobijedio na natjecanju Intrapreneurship Program Telekom Austria Grupe, gdje su Vipnetovi zaposlenici bili najbolji među 60 timova iz 7 zemalja. Ova pobjeda znači da će narednih 12 mjeseci članovi tima raditi isključivo na razvoju svoje projektne ideje izvan Vipneta uz podršku mentora iz Telekom Austria Grupe, pri čemu će zadržati svoje plaće.