Visa postaje sponzor UEFA-e za ženski nogomet, odnosno za žensku Ligu prvaka, EURO za žene, prvenstvo za žene ispod 19 i 17 godina te Futsal Euro prvenstva za žene, za idućih sedam godina.
>>>Epidemija nogometitisa – Sve žrtve zaraze Svjetskim prvenstvom
- Ovo je uzbudljivo vrijeme za ženski nogomet. Dvadeset i jedan milijun žena i djevojaka igra nogomet diljem Europe, želimo slaviti svaku od njih. Planiramo staviti ženski nogomet u prvi plan jer vjerujemo u prihvaćanje svih osoba - od nogometnog terena do sobe za sastanke, izjavila je tim povodom Charlotte Hogg, izvršna direktorica Vise za Europu.
[caption id="attachment_370238" align="alignnone" width="300"] Foto: Andrew Fosker/ PinPep[/caption]
[caption id="attachment_370239" align="alignnone" width="300"] Foto: Andrew Fosker/ PinPep[/caption]
Visa će također podržati UEFA-inu platformu za marketing naziva Together #WePlayStrong, koja ima cilj privući više djevojaka i žena u nogomet.
Sveukupno, #WePlayStrong skupio je skoro osam milijuna pregleda na Press Play vlogovima, a radi se o seriji videa u kojima neke od najboljih europskih profesionalnih sportašica daju kratki uvid u svoje svakodnevne živote.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=24oJhv-li54[/embed]
- Partnerstvo će pomoći kreirati jedinstvenu platformu za predstavljanje naših nogometnih ikona. Ovo ne samo da će inspirirati obožavatelje ženskog nogometa, već će osigurati budućim generacijama da se zainteresiraju za sport, kazao je Guy – Laurent Epstein, direktor marketinga UEFA-e.
>>>Po novom, Saudijke smiju gledati nogometne utakmice na stadionu
Ovo je dokaz da je ženski nogomet uistinu zauzeo novu dimenziju na komercijalnom tržištu. Ušli smo u novu eru ženskog nogometa, kazala je savjetnica UEFA-e za ženski nogomet, Nadine Kessler.