Na sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice (HTZ) predstavljeni su prijedlozi godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2019. godinu prema kojima je za udruženo oglašavanje predviđeno 26 milijuna kuna, a za strateške projekte 40,3 milijuna kuna, izvijestilo je u utorak Ministarstvo turizma.
>>>Plenković u Šangaju otvorio ured HTZ-a
"Ključne aktivnosti koje ćemo provoditi i koje su obuhvaćene godišnjim planom rada za 2019. godinu podrazumijevaju još snažniju promociju Hrvatske s ciljem jačanja nacionalnog turističkog brenda i prepoznatljivosti naše zemlje kao sadržajne cjelogodišnje destinacije. U tom je smislu planirano i formiranje stručnog tima za brend te izrada plana aktivnosti s ciljem povezivanja onih segmenata, poput kulture ili sporta, koji mogu promovirati našu zemlju te ju učiniti još više prepoznatljivom na stranim tržištima", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Najavio je fokus na jačanju prometne povezanosti s naglaskom na aviolinije i uvođenje interkontinentalnih letova.
Za ostvarenje tih i drugih ciljeva za iduću godinu, za udruženo oglašavanje predviđeno je 26 milijuna kuna, a planirani budžet za strateške projekte u idućoj godini je 40,3 milijuna kuna.
Staničić je najavio i uspostavu Call centra, odnosno jedinstvenog telefonskog broja gdje će turisti moći u svakom trenutku dobiti podršku, a koji će pratiti i mobilna aplikacija.
>>>HTZ promovira posezonu na 11 stranih tržišta - online
Za iduću godinu priprema se i program Sportska Hrvatska, u sklopu kojeg će se podržati vrhunska sportska događanja u Hrvatskoj te provoditi promotivne aktivnosti u suradnji s međunarodno poznatim hrvatskim sportašima.
Najavljena je i odluka o raspisivanju natječaja za pozicije direktora predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji i Južnoj Koreji.
Ministar turizma Gari Cappelli istaknuo je važnost promotivnih aktivnosti za jače pozicioniranje Hrvatske na svjetskom turističkom tržištu.
„Dodatno jačamo Program pozicioniranja Hrvatske kao aviodestinacije koji se pokazao izvrsnim. Osim što smo postali dostupnija destinacija, produljena je sezona letenja što se odrazilo i na pojačani turistički promet koji je rastao i izvan ljetnih mjeseci, kao i na dolaske turista iz udaljenijih emitivnih tržišta, poput SAD-a, Kine, Koreje", rekao je Cappelli.
Ocijenio je kako je promocija Hrvatske kroz spoj sporta i poznatih osoba jedan od najučinkovitijih promotivnih alata.
>>>Hrvatska postaje obećana zemlja za vjenčanja
Članovima Vijeća predstavljene su i informacije o tijeku sezone i stanju na tržištima za prvih deset mjeseci 2018. godine. Prema podacima eVisitora, u Hrvatskoj je u razdoblju od siječnja do kraja listopada ostvareno 19 milijuna dolazaka ili šest posto više nego u istom lanjskom razdoblju i 104,3 milijuna noćenja ili četiri posto više.