Biznis i politika
StoryEditor

[500 najboljih] Zoran Mitreski (Fortenova): Trudimo se izaći u susret našim kupcima

28. Rujan 2023.
zoran Mitreski Konzum

Iza hrvatskih poduzetnika najbolja je godina u povijesti, no u ovoj su se sudarili s novim izazovima poput stagnacije u eurozoni, ulaska Njemačke u recesiju… Čelnici najvećih kompanija tvrde da to ne utječe na prihod i da nije odgodilo ulaganje u nove tehnologije, posebice u umjetnu inteligenciju, kao i u zaštitu okoliša. Što se događa u Fortenovi ispričao je Zoran Mitreski,izvršni direktor Fortenova grupe za maloprodaju i predsjednik Uprave Konzuma.

- Unatoč globalnim izazovima koji nas prate već neko vrijeme, maloprodaja Fortenova grupe, pa tako i Konzum kao najveća kompanija Grupe, uspješno su prilagodili poslovanje. Kvalitetno planiranje i ulaganje u stabilnost kompanije osigurali su nam veću otpornost na tržišne promjene, a naši napori donijeli su nam u 2022. povećanje ukupnih prihoda u maloprodaji, a Konzuma čak za 13,7 posto u odnosu na 2021. Inflacija ne utječe samo na poslovanje, već i na kupovnu moć građana, stoga se kontinuirano trudimo izaći u susret našim kupcima raznim inicijativama i snižavanjem cijena gdje god za to ima prostora. Istovremeno ulažemo u modernizaciju i širenje naše maloprodajne mreže te na optimizaciju postojećih prodavaonica. Upravo je u maloprodaji Fortenova grupa ove godine realizirala i prvu inozemnu akviziciju, preuzimanjem lanca Franca u Crnoj Gori.

Uspjeh svih kompanija u našoj maloprodaji nose naši zaposlenici, zato kontinuirano ulažemo u povećanje njihovih materijalnih prava. Samo u Konzumu tijekom ove godine u ljude uložili smo više od 17 milijuna eura. Osim u ljude, ulažemo i u projekte usmjerene na učinkovitost: ne samo Konzum, nego i cijela Fortenova grupa kontinuirano rade na digitalizaciji poslovanja, što nam omogućuje da ostanemo predvodnici i u području inovacija u maloprodaji.

Prije koji tjedan smo za postignuća u ekosustavu Google Clouda u uspješnoj primjeni napredne analitike i umjetne inteligencije u Konzumu, Mercatoru Slovenija i Mercatoru Srbija, u svjetskoj konkurenciji, dobili dvije nagrade – Retail Industry Customer Award i Talent Transformation Award. Naime, u vrlo kratkom vremenu tim stručnjaka iz cijele Grupe okupljen u Fortenova grupa DataLabu napravio je modele optimizacije asortimana proizvoda i promotivnih strategija te poboljšanje sposobnosti predviđanja potražnje za svježim proizvodima, od kojih je ovaj zadnji implementiran upravo u Konzumu i olakšava donošenje odluka u svakodnevnom poslovanju. I u 2023. naši prioriteti ostaju isti – liderski razvojni iskoraci, pažljiv odnos prema kupcima i ulaganje u ljude i održivo poslovanje, istaknuo je.

22. studeni 2024 03:33