Ako je suditi po raspoloženju u Fight clubu treba uvesti vinjete za vožnju po hrvatskim autocestama. Gužve na cestama sigurno su imale utjecaj na konačni rezultat, te su argumenti Goranka Fižulića prevagnuli u prošlotjednom fight clubu.
Više do 75 posto glasova pripalo je toj opciji, a očigledno su i čitatelji mišljenja da je to pravo rješenje za gužve na cestama.
- Ako prilikom svake godišnje registracije vlasnik vozila kupuje i vinjetu koja mu omogućuje neograničeno korištenje autocesta i ako postavimo vrijednost vinjete kao dvostruku vrijednost trenutne cestarine Lučko – Dugopolje za II kategoriju vozila (546 kuna) HAC bi ostvario godišnji prihod od 104 milijuna eura. Ako svako strano osobno vozilo mora kupiti minimalno vinjetu za sedam dana (30 eura), HAC bi kreirao godišnji prihod od 405 milijuna eura. Znači, samo od domaćih i stranih osobnih vozila bi se po tome modelu ukupni prihod HAC-a popeo na 509 mil eura – dio je Fižulićeve teze.
S druge strane bez potpore je ostao sindikalist Mijat Stanić. Iako je dobio potporu skoro 25 posto čitatelje njegovo branjenje ovog sustava nije naišlo na plodno tlo. Iako zagovara veće korištenje ENC-a čitatelji to nisu prepoznali.
Gužve su kod Lučkog, a dok se ne napravi južna obilaznica one će uvijek biti. Rješenje je možda i dodatne dvije trake prema Karlovcu, te jedna do Bosiljeva. Isto tako treba istaknuti da već postoji beskontaktni model naplate kroz ENC i ljudi ga premalo koriste. Postoji mogućnost povezivanja ENC-a s kreditnom karticom i onda nema polaganja novca unaprijed već se povezuju sustavi. Mislim da bi trebali to promovirati više. Moram se složiti s ministrom da treba prvo napraviti analizu pa donijeti odluku – rekao je.
Ovaj tjedan o legalizaciji marihuane, a više o toj temi na OVOM linku.