Biznis i politika
StoryEditor

Stižu nam tri poznata brenda istovremeno: Hyatt, novi Marriott i Mövenpick

23. Siječanj 2023.

Unatoč činjenici da globalni hotelski lanci u svojim investicijskim planovima često zaobilaze Hrvatsku, naš će odmorišni turizam ove i iduće godine dobiti tri visoko luksuzna brendirana objekta. Ovog se tjedna svečano obilježava početak radova na hotelu Hyatt Regency Zadar Maraska u Zadru, u nekadašnjem sjedištu tvornice pića Maraska, gdje je najavljen dolazak predstavnika investitora Ferit Sahenka, predsjednika Uprave Doğuş grupe, Takuya Aoyame, potpredsjednika za razvoj Hyatt Internationala te Nikoline Brnjac, ministrice  turizma i sporta.

Hyatt Regency Zadar Maraska poslovat će kao dio Regency brenda kompanije Hyatt International Group te je prvi hotel pod Hyattovim brendom u Hrvatskoj. Sa svojih 133 prostranih soba i apartmana, osim vrhunske ponude za goste, hotel će sadržavati i konferencijske objekte te prostore za sastanke koji će dodatno doprinijeti razvoju turizma u Zadru, a otvorenje hotela je planirano u 2024. godini.

Prema pisanju lokalnog portala 057info, izvođač radova bit će Kamgrad, jedna od najvećih građevinskih firmi u Hrvatskoj. Osim luksuznog hotela, Doğuş grupa namjerava graditi i luksuzne stanove pod Hyattovim brendom, što je prvi takav primjer u Hrvatskoj no prema pisanju lokalnog portala, oko toga se još vode političke rasprave u Zadru.

Kako je za Lider lani uoči Tursko-hrvatskog foruma Burak Baykan, regionalni direktor Doğuş grupe ekskluzivno izjavio, Maraska je trenutno jedini, ali i najveći Doğusov projekt u Hrvatskoj, uključuje vrhunski hotel sa rezidencijskim kompleksom, a ukupna vrijednost investicije iznosi će oko 120 milijuna eura, s time da hotelski dio iznosi oko 50 milijuna.

I prvi Hyattov hotel u Turskoj bio je Doğuseva investicija te kompanija već gotovo 30 godina surađuje s Hyattom pa takva suradnja podrazumijeva zajedničke pothvate u investicijama u Hrvatskoj. S tim hotelskim brendom Doğus je pregovarao oko Maraske od 2016. godine, međutim morali su se u međuvremenu revidirati neki uvjeti suradnje.  

Bykan je izjavio kako je Hyatt za Zadar vrlo važan iskorak koji destinaciji automatski podiže vrijednost te da se s tim hotelskim lancem razmatra daljnja suradnja u smislu razvoja hotelijerstva u Hrvatskoj. Da Maraska kao proizvod stasa i stane na svoje noge na tržištu bit će, prema njegovoj procjeni, potrebno pet do sedam godina. Ne samo u financijskom smislu već i za kreiranje potrebnog standarda kvalitete usluge, za što je potrebno dulje vremensko razdoblje. 

Za prvih brendiranih 200 stambenih jedinica u Hrvatskoj navodno su već zainteresirani potencijalni kupci visoke platežne moći iz hrvatske dijaspore te JI Europe, znači Česi, Slovaci, Mađari, Poljaci, Austrijanci, uglavnom stranci. Bogataši koji u Zadar dolaze na mega jahtama također se raspituju o stanovima.

Nakon nogometa - hotel

Ovaj petak, najavljeno je i svečano potpisivanja ugovora između Mariott Internationala i Meszaros Grupacije o upravljanju budućeg luksuznoga hotela Riva’s Hotels & Resorts u Ičićima, koji bi svoja vrata prvim gostima trebao otvoriti također u sezoni 2024. Projekt vrijedan oko 100 milijuna eura razvija mađarski poduzetnik Lőrinc Mészáros kojem je, nakon nogometnog kampa u Osijeku, ovo najveća investicija u Hrvatskoj, a razvija ju s lokalnim developerom DDG Grupom.

Riva’s Hotels & Resorts imat će 5 zvjezdica, 185 soba te 12 vila. Projekt uključuje i izgradnju prilazne ceste, pješačkog mosta do mora, novog sustava slijevanja oborinskih voda s Učke. Marriott Hoteli dio su Marriott Bonvoy portfelja koji upravlja sa ukupno 30 hotelskih brendova.

Nakon otvaranja prvog Mövenpick hotela u Zagebu u ožujku prošle godine, Accor grupa ove godine otvara istoimeni luksuzni hotel u Splitu. U Zagrebu je Mövenpick smješten blizu zračne luke i više je poslovni hotel, dok će onaj u Splitu biti odmorišnog karaktera, na plaži Žnjan, a Accor ga gradi u partnerstvu s društvom Split Peninsula Properties d.o.o i razvojnim timom društva MPPD d.o.o, grupacija.

Novi hotel Mövenpick Split imat će 156 soba s pogledom na more, dva restorana i spa centar te inovativan radni prostor i objekt za održavanje konferencija. Hotel će imati i 110 podzemnih i nadzemnih parkirališnih mjesta uz velik broj postaja za punjenje električnih vozila. Kao najsjajniji biser hotela investitori najavljuju jedinstveni restoran na krovulounge prostor i terasu s infinity bazenom.

Accor je prošlog tjedna održao međunarodnu online konferenciju za novinare, na kojoj je predstavio svoj novi brend Handwritten Collection, u kojeg namjerava uvrstiti 250 hotela do 2030. godine. Prema izjavama menadžera, Accor je u prošloj godini otvarao prosječno jedan novi hotel dnevno. Uskoro će pod novim brendom Handwritten Collection biti otvoreno pet novih hotela na svim kontinentima, ali za sada nema najava da ćemo njegovoj prisutnosti svjedočiti i u Hrvatskoj.

17. travanj 2024 18:01