Poslovna scena
StoryEditor

Odabrali smo 20 ključnih naslovnica Lidera, evo kako smo mijenjali odnos prema poduzetnicima

01. Svibanj 2015.
Piše:
lider.media

[gallery columns="5" ids="227748,227749,227750,227751,227752,227753,227754,227755,227756,227757,227758,227759,227760,227761,227762,227763,227764,227765,227766,227767,227768"]

Kad smo u svojim počecima zvali sugovornike i predstavljali se kao novinari Lidera, trebalo je vremena da probijemo svijest o tome da se na medijskoj sceni pojavio novi poslovni tjednik, da ne zovemo iz diskontne trgovine Lidl.

Deset godina kasnije došli smo do svog 500. izdanja, što je za jedan tjednik, pogotovo u okolnostima koje su nas zadnjih godina pratile, velika stvar. Danas više nije potrebno objašnjavati što je Lider, nalazi se u frizerskim salonima, studentskim klupama, državnim institucijama, bankama, a najviše u rukama poduzetnika, koji su većina naših čitatelja. Kao što je bilo onih koji Lideru u početku nisu dali ‘rok trajanja‘ dulji od šest mjeseci, bilo je i onih koji su mu dali svoje povjerenje, postali pretplatnici od prvog broja i to ostali do danas.

Odabrali smo 20 ključnih Liderovih naslovnica u proteklih 500 brojeva koje možete pogledati u FOTOGALERIJI, a cijeli tekst možete pročitati u novom broju.

05. listopad 2024 04:49