Monica de Russis, predsjednica neprofitne organizacije 'Amigos en el Camino', okrunjena je titulom prvog 'globalnog heroja' inicijative DHL-a i Formule E 'Zeleniji zajedno' na natjecanju Hana Bank Seoul E-Prixu u Južnoj Koreji.
Ova je nagrada priznanje lokalnim herojima koji svojim djelovanjem značajno pridonose održivijem i društveno odgovornijim svijetu u kojem živimo. Posljednja utrka ove sezone obilježila je i stotu utrku Formule E, odnosno stotu utrku čiji je logistički partner bio DHL.
Monica de Russis sa svojim timom volontera šest dana u tjednu izlazi na ulice Buenos Airesa kako bi beskućnicima osigurala hranu, toplu kavu i juhu, odjeću, deke i osobu za razgovor. Predsjednica argentinske utrke već desetak godina pomaže beskućnicima, osiguravajući hranu za više od tisuću osoba tjedno.
Kako se navodi u priopćenju, novac će od nagrade uložiti u plaćanje najma skladišnog prostora i baze poslovanja te kupnju materijala za izradu prijenosnih skloništa ili kaputa koji se mogu pretvoriti u vreće za spavanje.
Nagrada DHL-a i Formule E 'Zeleniji zajedno' ima za cilj skrenuti pozornost na heroje poput Monice te pojačati njihov utjecaj.
‒ Zajedno s Formulom E pronašli smo inicijativu koja se ističe svojom snažnom predanošću ‒ rekao je Arjan Sissing, voditelj Odjela marketinga brendova u Grupaciji Deutsche Post DHL.
‒ Monica, koja nesebično pomaže ljudima u nevolji, sa svojom organizacijom „Amigos en el Camino” doista čini razliku u svijetu. Pojedinci poput nje, sa svojim svakodnevnim angažmanom i predanošću, ključni su za napredak svih nas ‒ nadodala je Julia Palle, direktorica Odjela održivosti u Formuli E, i jedna od četvero sudaca koji su odabrali pobjednika.
DHL ima ekskluzivna prava za nagradu 'Zeleniji zajedno' odabirući heroje održivosti diljem svijeta u svakoj zemlji u kojima se održavaju utrke Svjetskog prvenstva formule E koje organiziraju ABB i FIA.
Prema priopćenju, tijekom sezone lokalni heroji dobivaju priznanje za svoje pozitivno djelovanje u izgradnji održivije budućnosti, bilo svojim ekološki ili društveno odgovornijim djelovanjem. Troje finalista prisustvovalo je natjecanju Hana Bank Seoul E-Prix te je imalo priliku predstaviti doprinos četvero sudaca: Juliiji Palle, direktorici održivosti Formule E, Ani Cabello, višoj voditeljici partnerstva Formule E, Byungkoo Hanu, voditelju regije DHL Expressa, Južna Koreja i Veronici Sanchez, DHL-ovoj višoj voditeljici globalnog sponzorstva.
Pobjednik je dobio novčanu nagradu od 10.000 eura, dok su oba drugoplasirana, Joshua Aquinde s Havaja i Laurah John iz Svete Lucije, nagrađeni sa po 1.000 eura.
Dekarbonizacija pomorskog i cestovnog teretnog prijevoza
DHL je sigurno prevezao bolide Formule E u 24 grada u 14 zemalja na 6 kontinenata, čime je od početka 2014. ukupno prevezao više od 200 trkaćih automobila Formule E i baterija. Samo u 2022. DHL je prevezao više od 415 tona tereta, prešavši preko 70 000 kilometara diljem svijeta kako bi natjecanjima Formule E pružio svoje usluge.
Kako stoji u priopćenju, DHL-ov fokus usmjeren je na prijevozna rješenja koja smanjuju utjecaj na okoliš i pridonose smanjenju emisije ugljika u utrkama Formule E. To se postiže korištenjem održivih biogoriva za cestovni i pomorski prijevoz, kao i primjerice, multimodalnim pristupom prijevozu koji maksimizira učinkovitost.
‒ Formula E organizirala je 100 utrka u osam sezona, a zajedno s našim pouzdanim timovima i partnerima, razvili smo električne trkaće automobile budućnosti koji su se utrkivali u srcu mnogih najpoznatijih svjetskih gradova i privukli veliku i rastuću globalnu bazu obožavatelja . Svojom stručnošću i znanjem, DHL nam je važan partner na ovom putu koji nam pomaže pomicati granice održivosti u automobilizmu svjetske klase ‒ izjavio je Jamie Reigle, izvršni direktor Formule E.
‒ DHL je podrška Formuli E od samog početka, a zajedno dijele isti cilj za bolju i čišću budućnost. Pazimo na svaki detalj kako bi i timovi i vozači dali sve od sebe, a obožavatelji utrka diljem svijeta mogli uživati u iskustvu ne zanemarujući pritom brigu za okoliš ‒ dodao je Sissing.
Održivost je važna okosnica strategije Grupacije Deutsche Post DHL. U skladu s planom održivosti, Grupacija planira uložiti 7 milijardi eura u ekološki prihvatljive operacije i klimatski neutralna logistička rješenja do 2030. Sredstva će se uložiti u kupnju i razvoj održivih goriva, elektrificiranje flote i gradnju novih klimatski prihvatljivih zgrada.