Podravka je dobila nova kadrovska pojačanja u logistici i lorporativnim komunikacijama i odnosima s dionicima. Tako se kompaniji s 1. travnja pridružio Gordan Drnas na mjestu direktora logistike, dok je s 1. svibnja stigla Majda Žujo na mjesto direktorice Korporativnih komunikacija i odnosa s dionicima.
Gordan Drnas stiže u Podravkinu logistiku s višegodišnjim internacionalnim iskustvom na menadžerskim poslovima u logistici (distribuciji, skladištenju i transportu) stečenim u multinacionalnoj kompaniji Coca-Cola HBC. Također, znanje i iskustvo stjecao je na poslovima voditelja ključnih klijenata u odjelu komercijalnog prijevoza u La Log (Lactalis grupa) te kao stručnjak za planiranje logističkog transporta u Lactalis Logistique. Karijeru je započeo u odjelu prodaje u tvrtkama TPZ i R-PIM Riko Ribnica.
Drnas je diplomirao na Fakultetu prometnih znanosti u Zagrebu na smjeru cestovnog prometa i logistike. Svoje daljnje obrazovanje nastavio je kroz poslijediplomski sveučilišni specijalistički program Industrijsko inženjerstvo i menadžment na Fakultetu strojarstva i brodogradnje u Zagrebu.
Majda Žujo će na mjestu direktorice korporativnih komunikacija i odnosa s dionicima biti odgovorna za internu i eksternu komunikaciju vodeće hrvatske prehrambene kompanije koja posluje na internacionalnom tržištu. Na tu funkciju dolazi s pozicije direktorice komunikacija Zagrebačke banke u kojoj je provela posljednjih šest godina.
Profesionalnu karijeru započela je kao novinarka Poslovnog dnevnika nakon čega prelazi u Ministarstvo poduzetništva i obrta kao savjetnica za medije, a potom i glasnogovornica. Diplomirala je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, a stručno se usavršavala i na Londonskoj školi za odnose s javnošću u Zagrebu.