Prije je to bila posve drukčija priča jer ste za oglašavanje morali kupovati oglase u medijima ili zakupljivati velike plakate… a niste imali budžete koji bi vam to omogućili. Danas s budžetom od nekoliko stotina eura možete istražiti tržište, plasirati oglase o proizvodima koje možda još i nemate te vidjeti kakvu će vam povratnu informaciju dati tržište.
Tako gotovo bez previše rizika možete vidjeti prolazi li vaša ideja i/ili poslovni model.
Štoviše, danas dobro posložena strategija i kreativa mogu donijeti i bolje rezultate, a njih možete ostvariti čak i ako nemate mnogo pratitelja. Dovoljno ih je nekoliko na npr. TikToku – ako je video dobar i zanimljiv, može vam donijeti doseg od sto tisuća pregleda, pa i više.
Upravo je TikTok vruća tema u marketingu jer omogućava puno toga, a konkurencija još nije toliko zagazila na tu društvenu mrežu. Naravno, tu su prednosti koje omogućuje Meta kvalitetnim ciljanjem i povoljnim oglašavanjem, a postoje i alati s pomoću kojih možete dosegnuti velik broj potencijalnih kupaca. Ne treba zaboraviti ni AI, koji vam može ubrzati kreativni proces, analitiku i marketinške procese.
Ipak, da bi vaš marketing bio efikasniji, najvažnije je odrediti uspješnu strategiju. Kako se ona određuje? Upravo je to jedna od tema nove, četvrte edukacije „Marketing u praksi“ koja će se održati od 27. do 29. veljače. Predavanja će se prva dva dana održati online, a treći (i završni) uživo, uz rješavanje zadatka temeljenoga na svemu naučenome tijekom edukacije.
Do sada su polaznici nakon edukacije uvijek komentirali da ona daje konkretne primjere iz prakse i savjete koji se mogu odmah primijeniti u poslovanju. Tako će biti i ovoga puta.
Klikom na poveznicu OVDJE možete se prijaviti na edukaciju.