Analiza prodaje, kupaca, konkurencije i alati za mjerenje rezultata prodaje jedan je od deset modula na Liderovoj online akademiji o prodaji, koja se održava od 2. veljače do 4. ožujka na Zoom platformi. Akademija okuplja iskusne predavače koji na interaktivnim online radionicama obrađuju razne aspekte prodajnog procesa. Modul 'Analiza prodaje, kupaca, konkurencije i alati za mjerenje rezultata prodaje' održava se11. veljače, a vodi ga Jasmina Očko, konzultantica za kontroling.
Na ovom modulu imati ćete priliku upoznati najvažnije kontrolerske alate u mjerenju rezultata prodaje. Naučit ćete vrlo korisne metode koje se uspješno koriste u određivanju uvjeta prodaje, nabave, rokova i načina plaćanja. Naučit ćete prepoznati rentabilne proizvode, profitabilne odjele, dobre i loše marketinške odluke. Upoznati ćete također modele upravljanja kupcima.
Na edukaciji se može saznati koji su to kontrolerski aspekti prodaje, kako planirati prodajne i marketinške aktivnosti, te kako mjeriti marketinške efekte, kako analizirati konkurenciju, pratiti grane i rast cjelokupnog tržišta i utjecaj tih podataka na vlastito poduzeće, kako prepoznati ključne kupce te kako različiti prodajni uvjeti utječu na profitabilnost kupca.
Više o Lider online akademiji 'Kako povećati prodaju' i o modulu 'Analiza prodaje, kupaca, konkurencije i alati za mjerenje rezultata prodaje' možete naći na Liderovoj web stranici.